Produsele Cosmetic Plant au intrat în reţeaua Auchan

14.04.2015

Cosmetic Plant a anunţat că şi-a extins, din luna martie, prezenţa pe rafturile marilor magazine de bunuri de larg consum din ţara noastră, dând startul livrărilor către reţeaua de hypermarketuri Auchan.

„Negocierile cu Auchan au început în vara anului trecut, iar produsele noastre au fost testate timp de şase luni în Drogheria Titan, aflată în galeria comercială a hypermarketului Auchan Titan din Bucureşti. Cum reacţia clienţilor a fost una pozitivă, la sfârşitul lunii martie am început livrările către toate cele 33 de hypermarketuri Auchan din ţară”, a declarat Susana Laszlo, Director General al Cosmetic Plant.

Astfel, producătorul de cosmetice livrează către Auchan 30 de produse din cele mai vândute game din portofoliul companiei: BIOLIV, Argan / Aloe, GreenStem, Q10 + ceai verde, Me&Mom, Cătină, Gălbenele şi Gălbenele BIO.

„Produsele vor fi prezentate la raft în funcţie de structura existentă în raioanele de cosmetice din cadrul magazinelor Auchan. Majoritatea produselor livrate sunt destinate îngrijirii tenului, acestea fiind punctul nostru forte: creme antirid, creme hidratante şi creme contur ochi, completate de lapte demachiant”, a mai spus Susana Laszlo.

În afară de cele 30 de produse pentru care s-a început deja livrarea către hypermaketurile Auchan, compania va completa gama sortimentală prezentă pe rafturile magazinelor şi cu produse sezoniere, precum cele pentru plajă, pe timpul verii.

Susana Laszlo a mai afirmat că în ceea ce priveşte impactul în business-ul companiei, parteneriatul cu Auchan va influenţa în mod pozitiv cifra de afaceri a Cosmetic Plant din acest an.
„Suntem abia la începutul colaborării, însă experienţa de până acum cu alţi parteneri ne-a arătat că cele mai performante magazine sunt cele din Bucureşti, aşa că şi în acest caz ne aşteptăm ca hypermarketurile Auchan din Capitală să contribuie cel mai mult la vânzările din reţea”, a mai spus Susana Laszlo.

 

 

Citiți și despre: