Produsele Hexol ajung pe două noi pieţe externe

28.06.2016

Procesul de extindere a prezenței lubrifianților Hexol® pe noi piețe este completat cu noi parteneriate. De curând, Cipru și Bosnia-Herțegovina se numără printre țările în care produsele Hexol® sunt accesibile consumatorilor.

Conform reprezentanţilor companiei, în Cipru, familia Manolis administrează o afacere cu o îndelungată tradiție în distribuirea locală a produselor de profil. Compania se numește Safety Plus LTD. și este noul partener cipriot al companiei.

Pentru Bosnia-Herțegovina a fost demarat un parteneriat cu TrgoOil d.o.o. Desi compania a fost înființată în anul 2013, este continuatoarea unei afaceri îndelungate în distribuția lubrifianților, având mai multe puncte de desfacere pe teritoriul acoperit.

„Apreciem trăsăturile caracteristice ale noilor noștri parteneri ca fiind valori autentice. Mă refer aici, în principal, la experiența bazată pe tradiție, respectiv la energie și dinamism”, a declarat Daniel Condratov – președintele Hexol®.

Procesul de extindere a operațiunilor de export continuă, fiind demarate multiple negocieri în special în zona centrală și de est a Europei.

 

 

Citiți și despre:

  • Rezultate financiare bune pentru Hexol, în primul semestru din 2017Rezultate financiare bune pentru Hexol, în primul semestru din 2017 Creștere continuă pentru Hexol și în această perioadă a anului, rezultatele de la sfârșitul primului semestru reflectând continuarea trendului ascendent din ultimii ani. Aşadar, vânzările pe teritoriul […]
  • ExpoEnergie va avea loc în perioada 14 – 17 octombrie, la RomexpoExpoEnergie va avea loc în perioada 14 – 17 octombrie, la Romexpo Găsirea celor mai bune resurse de energie este o preocupare permanentă, la nivel naţional şi internaţional, în contextul evoluţiei extrem de rapide pe care o experimentăm la ora actuală. Plecând de la aceste […]
  • MOL introduce o nouă gamă de carburanţiMOL introduce o nouă gamă de carburanţi MOL a introdus o gamă nouă de carburanţi EVO care asigură un efect excelent de îngrijire a motorului cu combustie internă. Noua gamă de carburanţi este disponibilă în toată reţeaua de benzinării a Grupului […]
  • Grupul MOL a cumpărat benzinăriile ENIGrupul MOL a cumpărat benzinăriile ENI Grupul MOL a finalizat achiziția ENI România, companie care include o rețea de 42 de benzinării, ceea ce va consolida semnificativ poziția MOL pe piața din România. Elementele de identitate specifice mărcii […]
  • Afaceri de 100 milioane lei pentru Ficosota, în 2014Afaceri de 100 milioane lei pentru Ficosota, în 2014 Ficosota, producător internaţional ce oferă produse pentru îngrijirea casei şi îngrijirea personală, consumabile igienice din hârtie şi snacks-uri, a înregistrat anul trecut în România o cifră de afaceri netă […]