Produsele LDK, disponibile şi în magazinele Praktiker

20.09.2017

Produsele LDK, liderul electrocasnicelor colorate din România, au fost listate la vânzare în rețeaua magazinelor Praktiker din toată țara. Aragazurile colorate de la LDK se remarcă nu doar prin cromatica vie și atrăgătoare, ci și prin calitatea deosebită și fiabilitatea peste medie a produselor. În plus, electrocasnicele colorate au intrat puternic în preferințele românilor care au acum posibilitatea de a transforma astfel un simplu obiect utilitar din bucătărie într-un accesoriu decorativ.

„Vă doriți un aragaz colorat care să vă lumineze casa și să vă aducă bucurie în bucătărie? Acum este mai ușor să-l aveți și să-l testați înainte de cumpărare, indiferent în care zonă a României locuiți. Începând cu jumătatea lunii septembrie 2017, cele mai frumoase aragazuri colorate de la LDK au fost puse la vânzare și în rețeaua magazinelor Praktiker din toată țara”, au anunţat reprezentanţii companiei.

LDK și-a consolidat în ultimii ani poziția de lider pe piața produselor electrocasnice din România după dezvoltarea de produse de înaltă calitate și după o campanie de marketing inteligentă care a propulsat brandul LDK în preferințele românilor. Intrarea în rețeaua Praktiker este un pas important în strategia LDK de a aborda marii retaileri, brandul românesc care s-a remarcat prin eleganță și culoare având intenția de a se extinde și peste granițele țării.

LDK este un brand românesc de electrocasnice, dezvoltat de compania Tonis Trade din Constanța, firmă cu o prezență de aproape 25 de ani pe piața electrocasnicelor din România.

Pe o piață a electrocasnicelor destul de aglomerată și dominată de clasicele produse albe, brandul LDK s-a remarcat nu doar prin culorile vii și atrăgătoare, dar și prin calitatea deosebită a produselor.

Inginerii de la LDK au dezvoltat și implementat în aragazurile LDK cele mai noi tehnologii iar designerii de produs au făcut ca produsele LDK să nu fie doar un obiect utilitar în bucătărie, dar și un accesoriu chic care să decoreze casele și să aducă bucurie în bucătărie. De altfel, aceasta a fost și intenția companiei care a dezvoltat brandul LDK.

”Când am luat decizia de a crea un brand propriu de electrocasnice am făcut un studiu amănunțit de piață și am constatat că, în percepția clienților, electrocasnicele erau privite strict ca niște obiecte utilitare de bucătărie. Noi am încercat să reinventăm această piață, dând produselor din bucătărie nu doar utilitate, ci și frumusețe. Este un demers din respect pentru clienții noștri care au acum posibilitatea ca în produsele LDK să găsească nu doar un accesoriu utilitar, ci și un obiect decorativ”, a declarat Eugen Petică, executive manager LDK.

 

 

Citiți și despre:

  • Praktiker reduce TVA-ul la mii de produsePraktiker reduce TVA-ul la mii de produse Retailerul Praktiker România a decis să vină în întâmpinarea proiectului legislativ de scădere a TVA-ului cu 4%, prin reducerea totală a Taxei pe Valoare Adaugată, la mii de articole.din categoriile: grădină, […]
  • Praktiker deschide oficial sezonul dedicat amenajării locuințelorPraktiker deschide oficial sezonul dedicat amenajării locuințelor Retailerul Praktiker a anunţat că deschide oficial sezonul dedicat amenajării locuințelor, cu noul catalog „Decorațiuni și Amenajări”. De la tapet și covoare, până la decorațiuni, parchet, sisteme de […]
  • Praktiker deschide sezonul reducerilorPraktiker deschide sezonul reducerilor În intervalului 9 august – 30 septembrie, retailerul Praktiker oferă reduceri de până la 40% la o varietate de produse pentru camping și grădină. Astfel, mii de articole cu preţuri scăzute vor putea fi […]
  • Lowe, desemnată agenția de creație a PraktikerLowe, desemnată agenția de creație a Praktiker Lowe a fost desemnată agenția de creație a Praktiker în România, în urma câştigării licitaţiei organizate la sfârșitul anului 2015, la care au participat patru agenții de publicitate. După ce compania de DIY […]
  • Praktiker România, preluat de Search ChemicalsPraktiker România, preluat de Search Chemicals Praktiker România a anunţat astăzi că în cursul zilei de 24 februarie a fost definitivată preluarea retailerului de bricolaj de către Search Chemicals, o companie românească înființată în anul 2003, care se […]