Profitul Albalact s-a dublat în primele nouă luni ale anului

15.11.2013

Albalact a obţinut în primele nouă luni ale anului o creştere a cifrei de afaceri cu 25%, la 307,9 milioane lei, comparativ cu nivelul de 247 milioane lei din aceeaşi prioada din 2012. De asemenea, profitul înregistrat de compania în perioada ianuarie-septembrie s-a dublat, ajungând la peste 5,42 milioane lei, comparativ cu 2,71 milioane lei în primele nouă luni din anul trecut.

Un proiect important pentru Albalact în ultimul an a fost dezvoltarea portofoliu de brânză de vaci sub brand-ul Rarăul, pentru care compania a făcut investiţii noi în fabrica din Câmpulung Moldovenesc.

Extinderea de portofoliu a adus compania Albalact pe locul doi în topul producătorilor de brânză proaspătă de vaci (conform datelor A.C. Nielsen din deptembrie 2013).

În toamna acestui an, tot cu brand-ul Rarăul, Albalact a intrat şi pe segmentul ”ready meal” şi a lansat Rarăul MBS – mamaliguţă cu brânză de vaci şi smântână

Extinderea continuă şi în categoria iaurt a propulsat Albalact în topul primilor 3 producători de iaurt din România (conform datelor A.C. Nielsen, Septembrie 2013).* Zuzu Bifidus Snack este ultimul produs lansat de Albalact anul acesta şi completează portofoliul de iaurt al brand-ului Zuzu.

Albalact a adus pe piaţă în ultimul an şi un brand nou. Fruzu este cel mai tânăr brand al companiei şi creează o nouă categorie în piaţa iaurturilor cu fructe din România: iaurtul cu topping de fructe într-un ambalaj unic.

Albalact este unul dintre primii trei producători de lapte şi produse lactate din România şi cea mai mare companie cu capital majoritar românesc din industrie. Albalact produce peste 80 de sortimente de lactate sub mărcile Fulga, Zuzu, Fruzu, De Albalact şi Rarăul. Albalact deţine şi pachetul majoritar de acţiuni (99,01%) al societăţii Rarăul Câmpulung Moldovenesc, specializată în domeniul producţiei de brânzeturi, sub brandul omonim Rarăul.

În prezent, Zuzu este lider pe segmentul laptelui pasteurizat, cu o cotă de piaţă de 29.5% în valoare, dar este lider şi în total piaţă de lapte (lapte UHT şi lapte pasteurizat), cu o cotă de piaţă de 21.1% în valoare, în Septembrie 2013.

Albalact este de asemenea lider de piaţă pe segmentul untului de masă, cu brandul omonim De Albalact şi pe segmentul smântână, cu tot brand-ul De Albalact.

Citiți și despre: