Profitul LG a crescut cu aproape 320%, în primul trimestru

01.05.2014

În primul trimestru al acestui an, profitul net al LG Electronics a avansat cu 319%, la 86,62 milioane dolari, comparativ cu aceeaşi perioadă din 2013. Compania a mai anunţat că în perioada analizată profitul operațional a fost de 471,47 milioane dolari.

Veniturile consolidate neauditate din primul trimestru în valoare de 13,35 miliarde dolari, au crescut cu 1,2%, comparativ cu același trimestru din 2013.

LG Home Entertainment a raportat venituri de 4,63 miliarde dolari, în creștere cu 3 procente, în timp ce profitul operațional al diviziei a ajuns la 224,79 milioane dolari, depășinând rezultatele estimate, ca urmare a vânzărilor ridicate pentru categoria televizoarelor cu diagonală mare și a unei structuri a costurilor mai bună.

Divizia LG Mobile Communications a livrat 12,3 milioane de terminale de tip smartphone în primul trimestru al anului – care reprezintă 75% din totalul telefoanelor livrate, în creștere de 19% față de aceeași perioadă a anului precedent.

De asemenea, LG Home Appliance a avut vânzări ridicate pe piața coreeană, însă veniturile de 2,54 miliarde dolari sunt mai mici față de anul precedent, ca urmare a concurenței mai mari din America de Nord și a ratei de schimb valutar nefavorabile de pe piețele în curs de dezvoltare.

„Structura îmbunătățită a costurilor a dus la un profit operațional de 102,15 milioane dolari în primul trimestru și lao marjă de profit de 4 la sută. Mai mult, LG estimează că veniturile din vânzările aparatelor electrocasnice să crească odată cu lansarea mașinii de spălat, liderul de piață pe acest segment, precum și a frigiderelor”, precizează reprezentanţii companiei.

În perioada analizată, divizia LG Air & Energy Solution a înregistrat vânzări ridicate ale aparatelor de aer condiționat pe piețele externe, cu venituri 1,14 miliarde dolari în primul trimestru și un profit operațional de 84 milioane dolari, o creștere de aproape 10 la sută față de aceeași perioadă a anului trecut.

Citiți și despre: