Programul eMAG „Deschide România” îşi anunţă rezultatele

19.02.2018

După un an de la momentul lansării programului eMAG „Deschide România”, 530 de mici producători și întreprinderi sociale care produc în ţara noastră și-au listat produsele în site, depășind estimarea inițială. Aceștia au publicat peste 120.000 de produse făcute în România, iar categoriile cele mai populare din „Deschide România” sunt: produsele pentru casă și grădină, hainele și încălțămintea, jucăriile și accesoriile.

„Deschide România este un proiect pe termen lung, care vrea să îi promoveze pe micii producători români, dar și să stimuleze alți antreprenori să investească în producția locală, având garantat acces la un canal de vânzare modern și beneficiind, conform regulamentului proiectului, de comisioane preferențiale. Interesul pe care producătorii români l-au arătat pentru program în acest an ne-a depășit așteptările și credem că piața are un potențial imens, în special prin efectele în lanț pe care le poate genera, de la crearea de noi locuri de muncă în comunități și până la stimularea industriei materiilor prime. Micii producători au nevoie atât de o piață de desfacere, cât și de know-how și suport pentru vânzarea online ”, a declarat Florin Filote, Director eMAG Marketplace.
Producători locali din programul „Deschide România”

Mircea Ursu crează oglinzi decorative de peste 16 ani, iar colaborarea cu eMAG a avut un impact pozitiv asupra afacerii sale. De asemenea, Adriana și Lucian Saftiuc, proprietarii magazinului Fabrica din sat, produc lenjerii de pat, pilote, cuverturi și perne. Business-ul lor este la început, iar listarea pe eMAG Marketplace i-a ajutat să își creeze o reputație bună în mediul online.

Alberta Dan, administratorul unui magazin de familie, care produce mobilier tapițat, spune că vânzările au „început să prindă viteză din luna iulie”. Anterior colaborării cu eMAG, magazinul vindea produsele doar offline, iar folosirea unui nou canal de vânzare a generat o creștere vizibilă.

 

 

 

Citiți și despre: