QuickMobil a avut vânzări de 3,8 milioane euro, de Black Friday

03.12.2013

Compania QuickMobile a înregistrat vânzări de 3,8 milioane euro, după cele două campanii de reduceri masive, Early Black Friday și Black Friday, prin cele 34 de showroom-uri din țară și prin intermediul magazinului online.

”Suntem fericiți că am reușit să ne depășim estimările de vânzări pentru cele două campanii de reduceri – Early Black Friday și Black Friday. Ne-a ajutat foarte mult și schimbarea serverului, care nu ne-a dezamăgit nici măcar un minut în toată această perioadă. Surprizele pentru clienții QuickMobile nu se opresc aici, însă. În fiecare weekend, fără excepție, noi organizăm <<Reduceri de QuickEnd>> – o campanie anume gândită, pentru a le oferi posibilitatea tuturor românilor să-și achiziționeze produsele dorite la prețuri speciale.”, a declarat Tudor Țiboc, CEO QuickMobile.

Principala atracție a fost reprezentată de reducerile semnificative, de 50%, la toate accesoriile pentru telefoane, laptopuri și tablete disponbile în rețeaua QuickMobile.

De asemenea, românii au fost atrași mai ales de segmental Expert în zona de mobile – tot ce înseamnă telefonie mobilă, tablete și laptopuri, dar și accesorii necesare pentru aceste produse.

Printre cele mai vândute produse se numără, ca și în campania inițială, accesoriile pentru telefoane, laptopuri și tablet, însă cumpărătorii au apreciat și reducerile de 99% la toate garanțiile extra +1 an și extra +2 ani, care veneau împreună cu pachetul de Service Express.

 

Citiți și despre: