QuickMobile: Numărul femeilor interesate de gadgeturi este tot mai mare

15.12.2014

Numărul femeilor interesate de gadgeturi este tot mai mare, conform unei cercetări realizate de QuickMobile. De asemenea, retailerul precizează că acesta este şi motivul pentru care un procent important din comenzile realizate web site-ul său sunt destinate acestora.

„Estimăm că circa 25% din vânzările noastre sunt realizate către femei care comandă tot mai des gadgeturi sau accesorii tech. De asemenea, cel puțin 20% din comenzile făcute de bărbați sunt adresate femeilor din viața lor – mame, iubite, soții, fiice”, a declarat Tudor Țiboc, director general QuickMobile.

Astfel, cele mai multe produse comandare de femei sau special pentru acestea, au preţuri cuprinse între 89 şi 500 de lei, însă există şi comenzi de peste 4.000 de lei atunci când este vorba de telefoane mobile sau tablete.

Printre cele mai populare produse cumpărate de către femei sau special pentru a fi oferite în dar acestora se remarcă accesoriile de telefoane precum huse din materiale deosebite și cu un design îndrăzneț, mănușile touchscreen, căciulile cu boxe integrate, dar și brățările de fitness. De asemenea, în ultima perioadă, QuickMobile a observat o creștere semnificativă pe segmentul produselor din categoria Sănătate, precum cântarele inteligente, aparatele de tensiune, glicemie și puls cardiac care oferă posibilitatea de a fi conectate la telefoane tip smartphone.

„Desigur, accesoriile cu imprimeuri sunt în top deoarece fac diferența. În ceea ce privește culorile, am observat o orientare către cele în nuanțe aprinse, deosebite. Însă și modelele simple, negre sau albe, cu sigla imprimată au avut succes. Totul depinde, desigur, de stilul fiecărei consumatoare și de cum își poate asorta gadgeturile / accesoriile la ținutele zilnice”, a subliniat Tudor Țiboc.

În ceea ce privește brandurile preferate de către consumatori, noile modele de telefoane și tablete marca Apple rămân cel mai râvnite, fiind urmate îndeaproape de Samsung și Sony.  În zona accesoriilor, femeile preferă brandurile de lux precum Gucci, Guess sau Moschino care oferă zeci de variante de huse de telefoane cu modele și imprimeuri inedite.

Legat de criteriile de achiziție, reprezentantul companiei remarcă faptul că produsele pentru femei sunt alese, în primul rând, ținând cont de aspect și design, funcționalitățile acestora fiind plasate pe locul al doilea.

Citiți și despre: