Rebranding Panovia: Produsele Ema se vor regăsi în magazine sub brandul Morăriţa

21.09.2015

Producătorul român de patiserie congelată Panovia a încheiat cu succes procesul de rebranding al produselor Ema. Aceste produse se vor regăsi în magazine, de la finele lunii septembrie, sub brandul Morăriţa. Astfel, producătorul român a decis să-şi reorganizeze portofoliul de produse pentru a pune accent pe creşterea notorietăţii mărcii sale de bază: Morăriţa.

Prin urmare, strudelele şi minipateurile Ema se adaugă produselor existente în brandul Morăriţa, creându-se astfel o gamă completă de 12 produse. În plus, noile produse au o reţetă de umplutură îmbunătăţită, un nou decor și o glazurare ce conferă produsului un aspect mai apetisant după coacere. De asemenea, pentru a păstra elemente din vechiul ambalaj, compania a decis ca noile produse Morărița să conţină şi logo-ul Ema printr-o banderolă aplicată pentru o perioadă de 2 luni de la lansarea produselor.

 „Am marcat anul acesta 10 de activitate pe piaţa românească şi ne-am reînnoit cu această ocazie angajamentul luat faţă de consumatori, de a le oferi produse autentice la cel mai înalt standard de calitate. Morăriţa este brandul Panovia care se identifică cu creşterea pieţei româneşti de patiserie congelată, fiind de 10 ani o prezenţă constantă la rafturi. De aceea, rebranding-ul produselor Ema sub umbrela Morăriţa este o oportunitate de a ne consolida poziţia pe piaţă şi de a oferi consumatorilor un brand puternic cu o mare vizibilitate la raft”, declară Sabin Mărţoiu, director general Panovia.

Panovia a înregistrat în 2014, o cifră de afaceri de peste 4,7 milioane de euro, în creştere cu 40% faţă de 2013.

Pentru anul în curs, producătorul român estimează un avans de 15% .

Portofoliul de produse al companie este grupat în funcţie de segmentul de piaţă şi de distribuitori. Pentru retail, Panovia produce aluat foietaj, foi de plăcintă, saleuri, ştrudel şi minipateuri – marca Morăriţa, iar pentru HORECA, compania oferă produse de patiserie şi viennoiserie.

 

 

Citiți și despre:

  • Farmec: Afaceri de 34 milioane de euro, în 2014Farmec: Afaceri de 34 milioane de euro, în 2014 Producătorul român de cosmetice Farmec a încheiat 2014 cu o cifră de afaceri de 152 de milioane de lei (34 milioane de euro), în creștere cu peste 10 % față de nivelul raportat în 2013, când a înregistrat […]
  • Compania „Ana şi Cornel” va deschide 10 magazine, în acest anCompania „Ana şi Cornel” va deschide 10 magazine, în acest an Compania „Ana şi Cornel” a anunţat că îşi extinde reţeaua de magazine proprii prin inaugurarea a zece noi locaţii în Moldova şi Muntenia, în acest an. Brandul, cu o tradiție de peste 20 de ani, s-a situat […]
  • Brandul Krüger&Matz se lansează în RomâniaBrandul Krüger&Matz se lansează în România Krüger&Matz, brand-ul polonez de IT&C, se lansează și pe piața din România, oferind utilizatorilor noi opțiuni de telefoane mobile și echipamente audio elegante și performante.  Astfel, începând cu […]
  • Compania „Ana şi Cornel” îşi extinde gama de produseCompania „Ana şi Cornel” îşi extinde gama de produse Compania „Ana şi Cornel” îşi extinde gama de produse și servicii pe care le oferă, prin alocarea unui spațiu de rotiserie în 8 dintre cele 40 de orașe care găzduiesc magazine proprii. Cu o tradiţie de 20 de […]
  • Fornetti România a trecut pe profit în 2014Fornetti România a trecut pe profit în 2014 Fornetti România a anunţat că rezultatele raportate anul trecut arată semne favorabile pentru ieșirea din reorganizare judiciară. Astfel, 2014 a fost un an favorabil, fiind primul cu profit de la începutul […]