Relaţia clienţilor cu brandurile, discutată în cadrul Customer Experience & Retail Days

19.11.2015

Experinţa clienţilor cu brandul va fi cea care va face diferenţa în decizia de achiziţie a unui produs, depășind ca importanță prețul și produsul, în următorii cinci ani, potrivit firmei de consultanță, Walker. Astfel, companiile care vor reuși să creeze experiențele memorabile între clienți și branduri vor avea așadar un important avantaj competitiv.

„Customizarea este cuvântul cheie, iar studiile arată că multe dintre companii au înțeles deja acest lucru. Ultimul studiu realizat de Accenture demonstrează că 81% dintre executivii implicați în cercetare consideră experiența clienților cu brandul ca fiind în top 5 al priorităților organizațiilor lor”, au afirmat reprezentanţii Walker.

Acest trend este prezent și pe piața locală. Aici tot mai multe companii își concentrează atenția pe experiența clienților cu brandul. Acesta este motivul pentru care Conference Arena, membru Marketing Insiders Group, organizează , eveniment care își propune să aducă în centrul discuțiilor clientul.

Conferinţa, la care sunt așteptați aproximativ 80 top & middle manageri, va avea loc pe 25 și 26 noiembrie, la JW Marriott Bucharest Grand Hotel.

”Evoluția tehnologică uimitoare a ultimilor ani, exigențele clienților, mereu altele, competiția tot mai strânsă sunt doar câteva dintre caracteristicile mediului de business în care lucrăm. În aceste condiții, a fi un bun specialist, un bun strateg este insuficient. Avem nevoie de informații la zi, de conexiuni și perspective diferite, proaspete, asupra provocărilor pe care le întâmpinăm zilnic. Iar Customer Experience & Retail Days își propune să facă exact asta: să creeze mediul potrivit pentru dezbateri documentate referitoare la experiențele clienților cu brandurile, cu focus pe provocările din retail”, a explicat Mădălina Vilău – Managing Director, Marketing Insiders Group și fondator Conference Arena.

Evenimentul va fi structurat pe două direcții principale. Astfel, în prima zi tema centrală va fi evoluția relației dintre branduri și clienți, iar în cea de-a doua zi vor avea prioritate particularitățile pieței de retail.

 

Citiți și despre: