Retailerul Vitapur Home intră pe piaţa din România

09.07.2018

Brandul Vitapur Home intră pe piaţa locală prin deschiderea unui magazin de 120 de metri pătraţi ȋn cadrul Mega Mall din Bucureşti, deţinut de grupul sud-african NEPI Rockcastle. Vitapur deţine, ȋn prezent, o reţea proprie de 90 de magazine ȋn centre comerciale şi galerii din Slovenia, Croaţia, Muntenegru, Serbia, Bosnia şi Herzegovina şi Austria, primul magazin de pe piaţa din România urmȃnd a fi inaugurat ȋn luna august, ȋn apropierea magazinului Carrefour din Mega Mall.

„Ne bucurăm să dezvoltăm ȋn Romȃnia o reţea naţională de magazine de brand şi am ales să deschidem primul centru Vitapur ȋn Mega Mall Bucureşti. Într-o lume ȋn continuă schimbare, ne propunem să facem diferenţa pentru preferinţele de consum şi politicile comerciale, fiind devotaţi către nevoile clienţilor şi ale partenerilor noştri. Planul strategic include deschiderea a cel putin 19 magazine Vitapur ȋn următorii 3 ani pe teritoriul Romȃniei. Cu un design modern şi o atmosferă primitoare, noul magazin multibrand Vitapur ȋşi aşteaptă vizitatorii cu o gamă variată de produse premium, consultanţă de specialitate şi o serie de oferte speciale pregătite pe tot parcursul anului”, a precizat Andrej Podgoršek, Managing Director Ad Vita Group.

Pe lȃngă brandul Vitapur, care dă numele companiei, ȋn portofoliul companiei se mai regăsesc mărcile Vitapur Family, Hitex (cu o vechime de 25 ani), Rosmarino, Scandinavia, 4kiddo şi Svilanit (cu o vechime de 80 de ani), o parte din produsele realizate sub aceste marci fiind comercializate şi ȋn marile reţele de supermarketuri şi hipermarketuri.

Cushman & Wakefield Echinox a intermediat tranzacţia de ȋnchiriere a spaţiului Vitapur din Mega Mall şi este reprezentant exclusiv al Vitapur ȋn Romȃnia. Compania intenţionează să se extindă mai ȋntȃi ȋn Bucureşti, iar apoi ȋn marile oraşe din ţară, magazinele companiei avȃnd suprafeţe cuprinse ȋntre 120 şi 190 de metri pătraţi.

„Piaţa locală de retail continuă să fie atractivă pentru retaileri internaţionali, dar şi regionali, atȃt datorită dimensiunii, cȃt şi al ritmului de creştere. Vitapur este un brand dezvoltat din pasiunea pentru confort şi calitate, care sunt convinsă ca va avea un real succes pe piaţa din Romȃnia”, a spus Dana Radoveneanu, Senior Consultant, Retail Agency.

 

 

 

 

Citiți și despre: