Retailerul Vivre a ajuns la 1 milion de membri

28.07.2014

În luna iulie, retailerul online de produse pentru casă și grădină, Vivre, a depășit 1 milion de membri, iar până la finele lui 2014, compania estimează un avans de 30% a numărului de noi membri în țările în care magazinul este prezent. Creşterea numărului de membri a fost determinată de extinderile regionale, compania fiind prezentă în patru ţări europene: România, Bulgaria, Ungaria și Croația.

La sfârşitul anului 2013 numărul membrilor retaileruilui se ridica la 700.000.

În acest an, Vivre va continua planurile de extindere pe noi piețe europene, intenţionând să pătrundă în cel puțin încă o țara.

Până la ora actuală, clienții companiei au plasat peste 500.000 de comenzi, totalizând în cei doi ani de la înființare mai mult de 1.5 milioane de produse achiziționate.

Cele mai căutate produse fac parte din categoria textilelor, decorațiunilor și obiectelor de mobilier.

“Calitatea de membru oferă accesul la produse recomandate și realizate de designeri de renume, la o gamă unică de obiecte de grădină și decor și, nu în ultimul rând, la o sursă de inspirație în proiectele de decorare și amenajare a locuinței. Mai mult de jumătate dintre clienții care au cumpărat de pe Vivre s-au întors pentru a plasa noi comenzi și, cu siguranță, procentul va fi mult mai mare în viitor, dat fiind că acest comportament se manifestă într-un timp mai lung”, a declarat Monica Cadogan, CEO Vivre.

Anul trecut, retailerul a avut o cifră de afaceri de 7 milioane de euro. În România, Vivre este cel mai mare retailer online de produse home & deco, fiind lansat în luna aprilie a anului 2012.

 

 

Citiți și despre:

  • eMAG a lansat categoria Home&DecoeMAG a lansat categoria Home&Deco eMAG, cel mai mare magazin online din regiune, a lansat ieri o nouă categorie - „Home&Deco” . Aceasta este dedicată celor care doresc să-și amenajeze sau decoreze locuința, iar în principalele secțiuni […]
  • eMAG preia retailerul  online Fashion DayseMAG preia retailerul online Fashion Days Retailerul eMAG a început demersurile de preluare a retailerului online Fashion Days. În mai, compania va depune o solicitare către autoritațile de reglementare a concurenței privind preluarea controlului […]
  • Casa Rusu deschide un nou magazin în BucureştiCasa Rusu deschide un nou magazin în Bucureşti Casa Rusu va deschide săptămâna viitoare cel de-al patrulea magazin din Capitală, sub un nou concept. Uniteatea este situată în zona de Est a Bucureștiului, în Cadrul Centrului Comercial Carrefour Colentina, […]
  • Câţi bani vor cheltui românii în perioada reducerilor de Black FridayCâţi bani vor cheltui românii în perioada reducerilor de Black Friday Românii vor aloca pentru ediţia din acest an a campaniei de Black Friday un buget mediu de 460 lei, cu peste o treime mai mare decât cel de anul trecut, care a fost de aproximativ 340 lei, a anunţat Netopia […]
  • JYSK deschide un nou magazin în SibiuJYSK deschide un nou magazin în Sibiu Retailerul danez de mobilă şi decoraţiuni interioare JYSK se extinde pe piaţa locală, deschizând un nou magazin în Shopping City Sibiu. Este prima unitate din Sibiu şi, totodată, primul magazin din […]