Rețeaua de francize Vodafone a depășit 100 de magazine

24.03.2015

Rețeaua de magazine Vodafone deschise în sistem de franciză a depășit 100 de unități, acestea fiind situate în 66 de orașe din 36 de județe. Programul „Franciză Vodafone” este un model de business ce îmbină experiență de retail a companiei cu antreprenoriatul partenerilor de franciză.

Unităţile din acest sistem au aceleași standarde de imagine și calitate a serviciilor ca și magazinele Vodafone. Partenerii companiei au acces la know-how-ul, sistemele și aplicațiile Vodafone, precum și la programele de pregătire pentru personalul de vânzări.

„Prin acest program, oferim partenerilor de franciza un business la cheie sub brandul Vodafone. Din octombrie 2013 și până în prezent, peste 50 de antreprenori au creat mai mult de 400 de locuri de muncă, în întreagă țara. Acțiunile de promovare, implicarea permanență în operațiuni și experiență antreprenorilor în piețele locale au fost elementul cheie în dezvoltarea, diferențierea și performanță acestor francize. Vom continuă să dezvoltăm rețeaua de distribuție prin canalul de francize și acest model de business. Suntem satisfăcuți de modul în care se desfășoară dezvoltarea rețelei de francize, de performanță și de atenția acordată clienților. În perioadă următoare, vom  extinde rețeaua de magazine în regim de  franciza, cu zeci de noi locatii”, a declarat Alexandru Baloi, Director, Indirect Sales & Distribution, Vodafone România.

În prezent, orașele cu cel mai mare număr de magazine deschise în sistemul de franciza sunt București, Cluj-Napoca, Constanța, Pitești, Arad, Baia Mare, Brăila, Iași, Ploiești, Tîrgu Mureș, Câmpulung, Focșani, Piatră Neamț, Slobozia, Suceava, Timișoara și Zalău.

Rețeaua de magazine deschise în sistemul de franciza include și 52 de unități deja aliniate la nouă identitate și noul design global al Grupului Vodafone.

 

Citiți și despre: