Reţeaua Profi a ajuns la 209 magazine în România

13.02.2014

Reţeaua Profi a ajuns la 209 magazine, după ce a deschis joi un nou supermarket în Corabia. La finele anului trecut, retailerul avea 207 unităţi pe plan local, iar în prezent compania deţine magazine în 108 localităţi din România.

Al doilea mare lanţ de retail modern din ţară a inaugurat magazinul din Corabia într-un loc cu însemnătate istorică deosebită pentru România. Unitatea a fost deschisă într-un loc în care a funcţionat clădirea „Marele Cartier General al Armatei Române”, pe timpul războiului de independenţă din 1877-1878.

Supermarketul este a doua unitate din judeţul Olt şi are o suprafaţă totală de 482 metri pătraţi.

„În numele forţei pe care o reprezintă cei peste 5.000 de angajaţi Profi am restaurat şi avem onoarea să redam comunităţii din Corabia placă de marmură ce consemnează că de aici au fost coordonate operaţiunile militare care au dus la câştigarea independenţei României,” a declarat Gabriel Pâslaru, reprezentantul de relaţii publice al companiei.  

Citiți și despre:

  • Profi a inaugurat un magazin în GiurgiuProfi a inaugurat un magazin în Giurgiu Retailerul Profi a deschis astăzi un magazin în Giurgiu, prima unitate a rețelei din acest oraș. Prin această inaugurare, compania a ajuns să dețină 210 magazine în România, retailerul fiind prezent la ora […]
  • Un nou magazin Lild este inaugurat astăziUn nou magazin Lild este inaugurat astăzi Lidl deschide astăzi un nou magazin în Arad, rețeaua retailerului german în România ajungând astfel la 171 supermarketuri. Noua unitate are o suprafaţă de vânzare de aproximativ 1200 metri pătrați și crează […]
  • Lidl deschide 3 noi magazineLidl deschide 3 noi magazine Retailerului german Lidl deschide săptămâna aceasta trei noi magazine. Rețeaua din România a companiei ajunge astfel la 174 de unități. Unul dintre cele trei magazine a fost inaugurată ieri, în București, iar […]
  • BILLA România mizează pe mărci proprii și produse româneștiBILLA România mizează pe mărci proprii și produse românești Peste 70% dintre produsele aflate pe rafturile BILLA România sunt românești. BILLA s-a lansat pe piața din România în luna februarie a anului 1999. Atunci a fost deschis primul supermarket din București. În […]
  • dm drogerie markt își așteaptă clienții cu 10.000 de produse diferitedm drogerie markt își așteaptă clienții cu 10.000 de produse diferite În șase ani de la lansarea pe piață, dm drogerie markt are o rețea de 67 de magazine. Primul magazin dm drogerie markt din România a fost deschis la Timișoara, în anul 2007, și de atunci rețeaua de retail s-a […]