August 2013

După o perioadă în care multe dintre afacerile autohtone sau străine au înregistrat, în cea mai fericită situație, un profit mic ori au reușit să se mențină pe linia de plutire, mediul de afaceri românesc se află acum pe o pantă ascendentă.

Investițiile au început din nou să se majoreze, atât în domenii grav lovite de criză precum cel al construcțiilor, dar și în domenii care au reușit să supraviețuiască în timpul crizei fără profitul grav diminuat.

Putem vorbi acum de o competitivitate mai ridicată, despre experiența unor ani în care cheltuielile au fost ținute sub control, iar economiile aduse în urma deciziilor implementate corect pe termen mediu sau lung au ajutat afacerile să supraviețuiască.

Putem spune că mediul de afaceri românesc se află acum într-o etapă de reconstruire și cei care investesc au un bagaj de cunoștințe dobândit nemijlocit în perioada crizei economice.

Jurnalul de Afaceri își propune să devină revista care aduce în prim-plan reușitele, dar și problemele oamenilor de afaceri din România. Ne dorim să fim un punct de referință pentru cei care vor să fie la curent cu deciziile și schimbările importante din business-urile autohtone.

Sperăm să vă bucurați de primul număr al revistei care vrea să ofere transparență mediului de afaceri.

Citiți și despre:

  • Afacerile hoteliere, ușor neprofitabile față de anii precedenți Afacerile hoteliere, ușor neprofitabile față de anii precedenți Un studiu efectuat de către Federația Industriei Hoteliere din România arată că gradul de ocupare al hoteurilor din România a scăzut în comparație cu anii trecuți. Unitățile hoteliere autohtone sunt cu 7 la […]
  • Iunie 2014Iunie 2014 Care sunt cele mai importante lecții pe care un om de afaceri cu experiență le poate oferi antreprenorilor aflați la început de drum? O întrebare simplă, dar care are răspunsuri complicate și mai ales […]
  • Casa de Insolvență Transilvania – Afaceri de 7,6 milioane de euro, în 2013Casa de Insolvență Transilvania – Afaceri de 7,6 milioane de euro, în 2013 Casa de Insolvență Transilvania a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 7,6 milioane de euro, în creștere cu 16% față de 2012. În portofoliul CITR au intrat, în 2013, 109 proceduri noi și au fost […]
  • Vânzări de 1 milion de euro pentru Evocasa SelectaVânzări de 1 milion de euro pentru Evocasa Selecta Adama a anunţat că a înregistrat o cifră de vânzări ce depăşeşte 1 milion de euro pentru apartamentele din proiectul rezidenţial Evocasa Selecta. Ansamblul se află în centrul Bucureştiului, în apropiere de […]
  • 50 de ani de la apariția primului hypermarket 50 de ani de la apariția primului hypermarket Vara acestui an a notat împlinirea a 50 de ani de la apariția primului hypermarket din lume. Deși o serie de schimbări au trecut peste conceptulinițial de ”magazin mare”, hypermarket-urile au devenit un punct […]