REWE a finalizat procesul de închiriere a galeriilor comerciale

26.01.2018

REWE România a finalizat procesul de închiriere a galeriilor comerciale din Brăila, Bucureşti, Târgovişte, Buzău şi Ploieşti. În noul format, magazinele PENNY Market ocupă aproximativ 40% din suprafața totală a galeriilor, restul spațiului, cu o suprafață închiriabilă de circa 10.000 de metri pătrați în total, este ocupat de partenerii: Decathlon, Deichmann, Hippoland, Jysk, Pepco, Takko, TXM, Zoocenter.

„Cu fiecare proiect pe care îl dezvoltăm încercăm să fim mai aproape de clienții noștri. Noul format ne permite să facem asta atât prin magazinele noastre, cât și prin accesul la magazinele partenerilor noștri. Avem alături de noi branduri puternice, care vin cu oferte complementare pentru clienții noștri și care le oferă o experiență unică la cumpărături. Fiecare galerie comercială a reprezentat o investiție de aproximativ 5 milioane de lei la care se adaugă și investiția fiecărui chiriaș” a declarat Daniel Gross, general manager REWE România.

Clienții au astfel parte de prima experiență integrată de cumpărături, găsind în același loc de la produse non-food, articole vestimentare pentru el, pentru ea și pentru copii, la articole de design interior, jucării pentru copii, articole pentru casă și bucătărie sau cadouri pentru cei dragi.

Tranzacțiile de închiriere a spațiilor au fost intermediate de Cushman & Wakefield Echinox, compania care a asistat REWE România pe parcursul întregului proces de reconfigurare a fostelor magazine XXL Mega Discount

„Ne bucurăm să fim, încă de la început, partenerul grupului REWE în procesul de administrare a celor cinci proiecte care corespund unui tipar de consum din ce în ce mai răspândit, în care clienții caută alternative facile de shopping și un mix de branduri atractive. Poziționarea Penny Market alături de alți chiriași în cadrul unui parc de retail face parte din strategia REWE pe care așteptăm să o vedem dezvoltată cu succes și în alte proiecte.” a completat Mihaela Petruescu, Head of Property Management, Cushman & Wakefield Echinox:

Centrele comerciale au un design nou, complet modernizat, care îmbină în mod prietenos prezența unui magazin-ancoră – PENNY Market – cu magazine ale altor parteneri comerciali. Procesul de ocupare a spațiilor comerciale face parte din strategia REWE România de deschidere către clienți prin dezvoltarea experienței la cumpărături, din dorința de a le oferi acestora mai mult decât un hypermarket.

Acesta nu este singurul proiect finalizat de companie pentru dezvoltarea experiențelor la cumpărături ale clienților săi. Anul acesta au fost remodelate în format Future Store 51 de magazine și, recent, PENNY Market a devenit singurul retailer cu certificare ISO 50 001 în managementul energetic al magazinelor, depozitelor și sediului central, reprezentând astfel un reper în eficiență energetică pe piața locală, dar și un standard în servicii oferite clienților.

 

 

 

 

 

Citiți și despre: