Rezultate bune pentru FASHION HOUSE Outlet Centre București, în 2017

29.03.2018

FASHION HOUSE Outlet Centre București a raportat în 2017 venituri foarte bune, concretizate în cele mai bune rezultate de business din ultimii șapte ani. Astfel, vânzările de retail s-au majorat cu 10%, anul trecut, comparativ cu anul anterior, un ritm de creștere de peste trei ori mai mare comparativ cu cel înregistrat în 2016.

Rata de conversie (ponderea vizitelor concretizate în cumpărături) a ajuns la 72%, după o creștere de 4% comparativ cu anul anterior. Cheltuiala medie pe client s-a majorat cu 4%. În plus, 2018 a debutat excelent pentru centrul comercial, cu o creștere de 10% a numărului de vizitatori și o majorare de 9,5% a vânzărilor în luna ianuarie.

Rezultatele reprezinta o urmare a îmbunătățirii continue a ofertei premium de retail din cadrul centrului comercial, cu opt noi deschideri de magazine și contracte de închiriere semnate.

”2017 a adus un nouă performanță foarte bună, ceea ce demonstrează că consumatorul român devine tot mai conștient de raportul dintre cheltuielile sale și valoarea articolelor fashion pe care și le dorește. De aceea înregistrăm în fiecare an o majorare semnificativă a tuturor indicatorilor de afaceri și observăm cum cumpărătorii noștri se întorc tot mai satisfăcuți de oferta premium de articole din categoria fashion din cadrul FASHION HOUSE Outlet Centre București”, a declarat Brendon O’Reilly, Managing Director of FASHION HOUSE Group.

În plus, 2017 a fost un an bogat în deschideri de magazine în cadrul primului și singurului outlet profesionist din România. Astfel, anul a debutat cu inaugurarea magazinelor Levi’s și Motor Jeans și a continuat cu deschiderile Casa Convenienza by Casa Magica, Solmar Outlet, Tina R și Exclusive VN.

”Îmbunătățirea constantă a operațiunilor noastre și a ofertei de retail s-a concretizat printr-un start excelent in 2018, cu o majorare de 10% a vânzărilor de retail și de 9,5% a numărului de vizitatori înregistrați în ianuarie, comparativ cu perioada similară a anului anterior. Vom continua să adăugăm mărci premium la schema de retail, întărind astfel atractivitatea sa pentru toți potențialii vizitatori”, a declarat Sorin Ioan Blaga, General Manager of Liebrecht & wooD Romania and Retail Operations Director for FASHION HOUSE Outlet Centre Bucharest.

 

 

 

Citiți și despre: