Rezultate financiare bune în 2017 pentru Business Lease România

10.05.2018

Compania de leasing operaţional Business Lease România a încheiat 2017 cu o cifră de afaceri de 7 milioane de euro, în creștere cu 10%. Majorarea provine din dezvoltarea noilor servicii digitalizate și mărirea gradului de satisfacției a clienților, ceea ce a convins peste 60 de noi clienți să aleagă serviciile companiei anul trecut.

Având o abordare de business ce are în centru grija față de client, compania începe anul 2018 cu misiunea de a împărtăși tuturor clienților săi Pasiunea pentru Mobilitate, odată cu lansarea unei noi identități vizuale corporate. Astfel, Business Lease își propune modernizarea conceptului de mobilitate care să permită beneficiarilor săi folosirea diferitelor modalități de a călători: autoturism, bicicletă, tren, metrou, car sharing, interconectat. Semnalul acestei schimbări care ține cont de ritmul de viață al societății modern vine din Olanda – țara în care leasingul operațional este utilizat atât de companii, cât și de persoane fizice pentru orice fel de mijloc de transport, inclusiv pentru biciclete electrice.

Până în anul 2020 toate companiile membre ale grupului din Europa Centrală și de Est vor oferi clienților leasing operațional interconectat, cu accent pe protecția mediului și a resurselor naturale, precum și optimizări majore de costuri aferente trasportului.

În plus, asumându-și misiunea pro mobilitate, în România Business Lease lansează un nou produs de leasing operațional dedicat segmentului de piață cu cea mai mare nevoie de a parcurge distanțe mai lungi în condiții de siguranță. Astfel, pentru dezvoltarea segmentului de vehicule comerciale (cu o creștere de 30% în 2017 în portofoliul Business Lease), compania oferă un pachet special de leasing operațional full service, cu cel mai mare număr total de kilometri incluși în contract – 400.000 de kilometri într-un interval de 57 luni pentru vehiculele comerciale ușoare (LCV).

„Din acest an, mobilitatea capătă noi înțelesuri care nu se concentrează doar pe tipul de vehicul utilizat. Avem în vedere, spre exemplu, cardurile de mobilitate care să permită clienților folosirea mai multor modalități de a călători (autoturism, tren, avion, taxi, metrou etc.). Din exemplele altor țări, luăm în calcul optimizarea flotelor auto prin car sharing sau închirierea pe termen scurt, în funcție de activitățile și proiectele clienților. Business Lease este un expert în furnizarea de soluții complete de leasing operațional și mobilitate și ne concentrăm pe oferirea celor mai bune soluţii pentru clienţi, bazate pe nevoile acestora”, declară Philip Aarsman, directorul general al Business Lease România.

Raportând o cifră de afaceri în România de 7 milioane de euro în 2017, firma de leasing operaţional își propune să continue creșterea și în 2018. Anul trecut s-au alăturat companiei peste 60 de clienți noi care au crescut portofoliul de leasing operațional cu 20%.

 

 

 

Citiți și despre: