Rezultate financiare bune pentru Apa Calipso, în 2016

01.02.2017

Compania Apa Calipso a înregistrat, anul trecut, o cifră de afaceri de 50 de milioane de lei, în creştere cu 11 procente faţă de 2015 şi a livrat 160 de milioane de litri de apă şi suc pe piaţa din România.

„Deşi cifra de afaceri este mai mare, profitul firmei a prezentat o uşoară scădere, întrucât în 2016 am făcut investiţii foarte mari în tehnologie şi extinderea activităţii companiei. Credem că roadele acestor investiţii le vom vedea începând din 2017 încolo şi suntem încrezători în capacitatea noastră de a creşte organic”, a declarat Daciana Siderache, directorul general Calipso.

Pentru 2017, Apa Calipso are în plan continuarea investiţiilor începute anul trecut pentru modernizarea şi eficientizarea capacităţii de producţie şi pentru reducerea amprentei de carbon.
Diversificarea portofoliului de produse şi extinderea reţelei de retaileri cu care colaborează sunt şi ele obiective important de atins anul acesta, iar pentru atingerea acestora, compania a alocat un buget minim de investiţii de 2 milioane de euro.

„Odată cu finalizarea investiţiilor în capacitatea de producţie, vom putea îmbutelia şi livra undeva în jur de 300 milioane de litri pe an.Capacitatea mare de îmbuteliere şi stocare ne transformă într-un partener puternic care poate susţine mai ales vârful de sezon“, a adăugat Daciana Siderache.

Conform studiilor, în 2015, în România, consumul anual de apă îmbuteliată per capital era de 72 litri, mult sub media europeană de 105 litri.

„În 2016, din punctul nostru de vedere, acest consum a crescut, iar trendul este să ajungă din urmă Europa. Estimăm pentru 2016 o valoare de 75-80, iar în 2017 sperăm să crească şi mai mult, pe fondul creşterii puterii de cumpărare şi a nevoilor individuale”, a mai spus Daciana Siderache.

 

 

Citiți și despre: