Rezultate financiare bune pentru Barrier, în perioada ianuarie-septembrie 2016

29.11.2016

Barrier, brandul deținut de Electric Plus, a raportat în primele nouă luni ale acestui an, o creștere a cifrei de afaceri cu 35%, față de aceeași perioadă a anului 2015. Compania a reușit să accelereze ritmul de creștere datorită finalizării primului ciclu de investiții, în valoare totală de 12 milioane de euro, al cărui efect se vede în creșterea vânzărilor. Un alt factor de creștere în acest an este extinderea rețelei de magazine în sistem franciză la nivel național.

Astfel, până la ora actuală, au fost deschise francize la Constanța, Ploiești, Galați, Brașov, urmând ca, până la finalul anului, să se deschidă un nou showroom în Mangalia.

În plus, compania comercializează produsele Barrier prin parteneriatele încheiate cu peste 300 de colaboratori în toate județele țării.

Alți factori care au contribuit la creșterea cifrei de afaceri au legătură cu investiția continuă în dezvoltarea personalului și în calitatea recrutării, precum și în derularea unei campanii de marketing de impact.

”Ne bucură eforturile susținute ale întregii echipe pentru a ajunge la aceste rezultate foarte bune. Investițiile în utilajele și tehnologiile de ultimă generație realizate în ultimii ani și-au demonstrat cu prisosință eficiența și au favorizat creșterea economică și, în același timp, au condus la creare de noi locuri de muncă. Am pus la punct un sistem de producție adaptat cerințelor în schimbare ale pieței, un sistem care permite clienților acces la inovațiile din domeniu. Pe baza acestor rezultate, preconizăm că până la sfârșitul anului vom înregistra o creștere de 40% comparativ cu 2015”, a declarat Adrian Gârmacea, director general al companiei.

Cel mai mare procent de afaceri provine din vânzările interne, în timp ce exporturile reprezintă aproximativ 22% din totalul cifrei de afaceri. Pentru că exporturile sunt foarte importante pentru companie, în ultimii doi ani a fost dezvoltată structura de vânzări pentru export, compania având, în prezent, peste 150 de colaboratori în Europa, Asia și America.

Planurile pentru finalul lui 2016 an se concentrează asupra consolidării principiilor de business în funcție de provocările mediului de afaceri actual.

”Punem accent atât pe inițiativele care determină creșterea susținută precum inovația, eficientizarea distribuției și stimularea consumatorilor, cât și pe consolidarea portofoliului, îmbunătățirea procesului de alocare a resurselor și creșterea eficienței structurale. O altă direcție spre care ne îndreptăm toată atenția este forța de muncă, având în vedere că numărul angajaților s-a triplat față de anul 2014, date fiind investițiile în parcul industrial Barrier. Ne interesează creativitatea salariaților noștri, atitudinea și motivarea lor”, a mai spus Adrian Gârmacea.

 

 

Citiți și despre: