Rezultate financiare bune pentru Danone în România

31.05.2017

Anul trecut, Danone România a continuat să se axeze pe iaurturile cu valoare adăugată pentru consumatori, pentru care se înregistrează un interes mărit în ultimii doi ani. Per ansamblu, 2016 a fost un an pozitiv pentru business-ul Danone în ţara noastră, cu venituri stabile în jurul valorii de 479 milioane lei și un profit solid de aproximativ 16 milioane lei.

“Rezultatele Danone în România în 2016 creează o bază pentru dezvoltarea sustenabilă în continuare a business-ului și pentru investiții locale, inclusiv în fabrica din București și în susținerea partenerilor locali care ne livrează laptele. Danone rămâne un lider puternic pentru segmentul iaurturilor, această categorie reprezentând activitatea noastră principală, sărbătorind 18 ani de producție în România în 2017,” a declarat Natalia Gelstein Kiss, Director General Danone România, Bulgaria, Moldova și Țările Adriatice.

Mărcile companiei care vin cu valoare adăugată pentru consumatori, așa cum sunt cele din segmentele sănătate activă (Activia, Actimel) și copii (Danonino), au înregistrat o evoluție pozitivă anul trecut, atingând chiar și rate de creștere de două cifre.

“Iaurturile care aduc valoare adăugată vor rămâne în centrul atenției noastre și pentru 2017. După un început mai lent de an, evoluăm acum foarte bine și ne așteptăm ca rezultatele acestui an să fie în linie cu așteptările. Campanii de amploare pentru Activia, Actimel și Danonino sunt pregătite de lansare pentru vară”, adaugă Natalia Gelstein Kiss.

În jur de 1 milion de iaurturi, zilnic, în medie, sunt produse în fabrica din Capitală a Danone, folosindu-se anual peste 55 milioane de litri de lapte care provin în mare parte de la ferme sau gospodari din România.

“Danone România a construit un business solid și puternic pe piața locală, investind constant în lapte și produse de cea mai bună calitate, în ferme, în fabrică și în oameni. Aceasta este rețeta pentru o poziție robustă pe piață și pentru a livra iaurturi de calitate produse în România și pe alte piețe”, concluzionează Natalia Gelstein Kiss.

 

 

Citiți și despre: