Rezultate financiare bune pentru Hornbach, în primul semestru din 2017

16.10.2017

Şi în prima jumătate a anului curent, Hornbach își menține tendința de creștere sustenabilă. Astfel, în perioada 1 martie – 31 august 2017, concernul Hornbach Holding AG & Co. KGaA a raportat o creștere a cifrei de afaceri de 5,7%, la 2.310,3 milioane euro, comparativ cu aceeași perioadă a anului precedent: 2.186,7 milioane euro.

Și cifra netă de afaceri a avansat în cel de-al doilea trimestru 2017/2018 cu 3,9%, ajungând la 1.042,7 milioane euro (comparativ cu 1.003,6 milioane euro în anul precedent) și în primul trimestru 2017/2018 cu 5,4%, ajungând la 2.173,1 milioane euro (comparativ cu 2.062,5 milioane euro în anul precedent). Prin ajustare comparativă și raportată la cursul de schimb, cifra de afaceri s-a majorat în al doilea trimestru cu 2,6%, iar în prima jumătate a anului cu 4%.

„Creșterea în sectorul de bricolaj vine pe fondul intensificării activităților comerciale din afara Germaniei. În timp ce în Germania cifra de afaceri a crescut în al doilea trimestru cu 0,3%, iar în prima jumătate a anului cu 2,0%, creșterile în restul Europei au fost de 8,3%, respectiv 9,5 %. Cota externă din cifra de afaceri a sub-concernului a crescut astfel de la 44,6% la 46,3%”, conform companiei.

De asemenea, cifra de afaceri a sub-concernului operativ Hornbach Baumarkt AG a continuat să crească în decursul exercițiului financiar 2017/2018 în rețeaua de distribuție din Europa mult mai mult în comparație cu media din sectorul DIY. O contribuție tot mai importantă la creșterea cifrei de afaceri o au și activitățile online din cadrul concernului.

“Comerțul online reprezintă o componentă integrală a formatului nostru comercial. Online și offline se îmbină la Hornbach într-un tot unitar. De la lansarea online în Germania în anul 2010, am investit aproape un sfert de miliard de euro în digitalizarea continuă a modelului nostru de afaceri. Transformarea digitală a comerțului este unul dintre principalele obiective din acest sector. Internetul ne permite să câștigăm noi clienți și în afara zonei de acces la magazinele staționare și să îi convingem de calitatea produselor Hornbach”, a declarat Albrecht Hornbach la conferința semi-anuală de presă din Frankfurt.

În ceea ce priveşte a doua jumătate a anului, grupul Hornbach estimează o creștere a cheltuielilor, asociată, printre altele, cu digitalizarea comerțului cu amănuntul. În aceste condiţii, prognozele privind cifra de afaceri și vânzările ale grupului Hornbach, precum și ale sub-concernului Hornbach Baumarkt AG pentru întregul an 2017/2018 au fost confirmate de către conducere.

 

 

 

Citiți și despre: