Rezultate financiare bune pentru Qualitance

23.05.2018

Qualitance a raportat o cifră de afaceri de 10 milioane dolari, anul trecut, în creștere cu 34% față de anul 2016, un ritm obișnuit de creştere pentru companie, în ultimii ani. Rezultatele remarcabile au fost apreciate și la nivel internațional, compania fiind inclusă în mod repetat în topurile prestigioase Deloitte și Financial Times. În ultimii cinci ani, compania a crescut cu peste 300%, iar pentru 2018 își propune să urmeze aceeași traiectorie pozitivă, având ca obiectiv o creștere a cifrei de afaceri cu 20%.

Performanțele înregistrate de Qualitance sunt rezultatul proiectelor de inovație axate pe design thinking, rapid prototyping și o mentalitate în care primează experiența utilizatorului.

Evoluția afacerilor companiei a fost constantă în cele două semestre din 2017 și a avut ca bază implementări majore pentru companii din topul Fortune 500 din Europa și Australia, precum și proiecte de transformare digitală pentru industria bancară din România.

„Toate proiectele pe care le-am realizat în 2017 au avut o componentă majoră de inovație. Deja nu mai vorbim despre software development pur, ci despre dezvoltarea unor platforme și produse digitale cu impact global, care rezolvă nevoile reale ale utilizatorilor. Anul acesta, prioritar pentru noi este să aducem în România experiența pe care am acumulat-o în proiectele de inovație internaționale. Cu atât mai mult cu cât mediul de business din România traversează o perioadă de schimbare profundă, iar transformarea digitală devine un instrument vital în evoluția companiilor,” declară Ioan Iacob, CEO Qualitance.

Printre proiectele importante în 2017 se numră dezvoltarea unei platforme de management de resurse și colaborare în spațiile de lucru de tip co-working pentru un brand puternic din piața de real-estate din Marea Britanie, o platformă pentru zona de e-sports dezvoltată împreună cu o companie de gaming de referință din Statele Unite, care sprijină la nivel global jucătorii profesioniști în a-și găsi coechipieri și a se antrena împreună. La finalul lui 2017, compania a demarat un nou proiect de inovație împreună cu unul dintre liderii pieței financiare din România, pentru care a gândit mai multe soluții de îmbunătățire a experienței bancare.

“În contextul de transformare prin care trece domeniul financiar-bancar, în special, ne dorim cu ajutorul tehnologiei să revoluționăm modul de operare al marilor instituții financiare, respectiv să accelerăm ritmul în care acestea dezvoltă produse și servicii digitale. În acest sens, ne-am pregătit intern cu o echipă de management extinsă, adevărați profesioniști cu experiență de business relevantă, care ne sunt totodată parteneri strategici în interacțiunea cu entitățile din domeniu,” completează Ioan Iacob.

 

 

 

Citiți și despre:

  • QUALITANCE îşi extinde echipa de managementQUALITANCE îşi extinde echipa de management Compania QUALITANCE a anunţat extinderea echipei de management odată cu numirea lui Ovidiu Slăvoiu pe poziția de Account Director. Înainte de a prelua această funcţie, Ovidiu a activat ca Head of Marketing […]
  • Tripsta a avut în 2015 vânzări de 514,6 milioane euroTripsta a avut în 2015 vânzări de 514,6 milioane euro 2015 a fost un an plin pentru Tripsta, dat fiind că a însemnat atât fuziunea cu airtickets® în primăvară, cât și o creștere relevantă în ce privește cele mai importante aspecte de business, în ciuda crizei […]
  • 2015, cel mai bun an din istoria Ascendis2015, cel mai bun an din istoria Ascendis Grupul Ascendis, liderul pieței de training din România, estimează că va încheia anul 2015 cu o creștere de 16% față de nivelul raportat anul trecut. Astfel, anul 2015 se prefigurează a fi cel mai bun din […]
  • Afaceri de 33,4 milioane de euro, pentru GOLDPLASTAfaceri de 33,4 milioane de euro, pentru GOLDPLAST Compania GOLDPLAST, specializată în design, producţie şi distribuţie de veselă de top de unică folosinţă, a încheiat 2016 cu o cifră de afaceri netă de 33.4 milioane de euro, în creştere cu 5,5% faţă de anul […]
  • Rezultate financiare bune pentru EY, la nivel mondialRezultate financiare bune pentru EY, la nivel mondial Compania EY a înregistrat venituri globale în valoare de 31,4 miliarde dolari pentru anul fiscal care s-a încheiat la 30 iunie 2017 și o creștere de 7,8%, în moneda locală, comparativ cu anul fiscal […]