Rezultate financiare bune pentru Transart, în 2015

11.03.2016

Furnizorul de software pentru afaceri, Transart, a încheiat anul 2015 cu o consolidare a business-ului, cifra de afaceri menținându-se în jurul a 2,8 milioane de euro. Compania a reuşit să câştige anul trecut 120 de clienți noi, ceea ce reprezintă o creștere de 50% a numărului acestora față de anul precedent. Cele mai multe companii provin din industrii precum FMCG, lactate, industria cărnii, panificație, farma, materiale de construcții, utilaje și scule profesionale, IT/Hardware/telefoane și accesorii, piese auto & accesorii și servicii.

„Considerăm că 2015 a fost mai bun decât 2014, din mai multe puncte de vedere. S-au finalizat o serie de dezvoltări și optimizări în aplicațiile din gama ERP, s-au consolidat echipele de implementare, am extins și îmbunătățit componenta de Business Intelligence (BI) dedicată managerilor și am continuat să încheiem noi parteneriate cu clienți de talie internațională pe SFA și BI”, a afirmat Marius Iurian – Managing Partner, Transart.

În plus, conform Transart, începutul de an 2016 se arată și el promițător, rezultatele din ultimele patru luni marcând o creștere semnificativă a numărului de clienți noi, comparativ cu perioadele similare din urmă cu un an.

„Creșterea care se prefigurează în 2016 pare a fi rezultatul îmbunătățirilor funcționale aduse produselor și a unei eficiențe crescute a echipei de marketing și vânzări. În realitate este mai degrabă rezultatul unei echipe de excepție, a unui spirit bun, curat, deschis și proactiv: spiritul Transart ThinkClient. Pot spune fără teama de a greși, că principalul nostru atu sunt oamenii Transart, oameni care au crescut din toate punctele de vedere: profesional, uman, ca expertiză și productivitate”, a mai spus Marius Iurian.

 

 

Citiți și despre: