Rezultate financiare în creştere pentru NTT DATA România

23.02.2017

Compania NTT DATA România a înregistrat, în anul calendaristic 2016, o cifră de afaceri de 37,1 milioane de euro, în creştere cu 48% faţă de anul anterior. În plus, NTT DATA România continuă şi în 2017 să-şi asume, cu responsabilitate, rolul său de Intercommunity Bridge, promovând propria viziune.

“Rezultatele financiare ale companiei pentru anul precedent vin pe fondul unui trend ascendent pentru NTT DATA România. Anul 2016 a fost un an al schimbărilor şi al muncii susţinute, rezultatele vorbind de la sine, arătând, totodată, faptul că efortul nostru a evoluat în continuare în direcţii pozitive“, declară Daniel Metz – CEO NTT DATA România.

Acesta a mai precizat că toate acestea reprezintă o confirmare a faptului că, în spatele unor asemenea parametri de excelenţă, care sunt depăşiţi an de an, se află, întâi de toate, valoarea de principal reper pe care compania NTT DATA România o deţine deja în industria de IT de pe plan local, regional şi continental deopotrivă. Ea oferă, astfel, tuturor clienţilor şi partenerilor săi din ţară (Cluj, Braşov, Sibiu, Iaşi, Timişoara, Bucureşti), cât şi celor din străinătate, pe care îi aduce constant alături în număr tot mai mare, un veritabil indicator al performanţei de high-level în sfera inteligenţei artificiale şi a limbajului digital.

Prin acestea, compania NTT DATA România este în măsură, de fiecare dată, să persevereze ca nucleu de excelenţă în industria de IT graţie proiectelor sale intercompany şi nu numai ce pun accent pe un spectru cât mai larg de tehnologii, pe ideea de project management eficient, centru propriu de competenţă, business analysis sau dezvoltarea sistemelor de comunicare, cu precădere acelea care asigură o conexiune solidă cu comunitatea în marele ei ansamblu.

NTT DATA România continuă să-şi asume, cu responsabilitate, rolul său de Intercommunity Bridge, promovând propria viziune care se bazează pe cinci piloni fundamentali:

1. Dezvoltare profesională care să ofere competenţe de bază pentru oricare industrie

2. Dezvoltare tehnică şi personală

3. Performanţă în sfera tehnologiei digitale şi a inteligenţei artificiale

4. Conectare constantă la imperativele comunităţilor locale pe principiul Comunicare-Feedback

5. Dezvoltare sustenabilă prin implicare în valorificarea potenţialului uman şi a patrimoniului cultural de pe plan regional şi naţional deopotrivă.

 

 

Citiți și despre:

  • Rezultate financiare bune pentru NTT DATA RomâniaRezultate financiare bune pentru NTT DATA România NTT DATA România a înregistrat în primele opt luni ale anului o cifră de afaceri de 22 milioane de euro, în creştere cu 40% faţă de aceeași perioadă a anului anterior. Ȋn ceea ce priveşte piaţa externă, […]
  • Rezultate financiare extrem de bune pentru NTT DATA RomâniaRezultate financiare extrem de bune pentru NTT DATA România NTT DATA România a înregistrat în primele şapte luni ale anului 2017 o cifră de afaceri de 29,5 milioane de euro, în creştere cu 51% faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent. “Rezultatele financiare ale […]
  • NTT DATA România şi UBB formează o nouă generaţie de IT-iştiNTT DATA România şi UBB formează o nouă generaţie de IT-işti Universitatea Babeş-Bolyai cu sprijinul companiei NTT DATA România înfiinţează la Cluj-Napoca un Program Postuniversitar de Pregătire şi Formare Profesională în Informatică. Acest program este acreditat de […]
  • NTT DATA România se mută într-un nou sediuNTT DATA România se mută într-un nou sediu NTT DATA România îşi extinde activitatea într-un nou spaţiu modern, pe o suprafaţă de 9000 metri pătraţi, situat în centrul orașului, lângă sediul actual - EBS Tower. Pentru companie, investiția este estimată […]
  • Vânzări în creştere pentru Miele România, în 2016Vânzări în creştere pentru Miele România, în 2016 Miele a avut o creștere a vânzărilor de 56% pe piața din România, în 2016, comparativ cu 2015. De asemenea, anul trecut, compania a realizat o cifră de afaceri de 24,5 milioane de lei, iar categoriile de […]