Rezultate pozitive pentru PayPoint

28.11.2014

PayPoint a înregistrat rezultate pozitive, pe plan local, în primul semestru al anului financiar 2014-2015, raportând un volum record de 25,2 milioane tranzacţii pentru plăţi facturi, în creştere cu 53% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului precedent.

Chiar şi în contextul general al unei pieţe aflate în declin, compania a raportat rezultate pozitive şi pe segmentul încărcării electronice a cartelelor telefonice preplătite, datorită extinderii reţelei de comercianţi parteneri.

„Performanţele PayPoint au fost puternic susţinute de o creştere remarcabilă a numărului de furnizori, şaisprezece noi parteneri alăturându-se în această jumătate de an portofoliului PayPoint. Compania şi-a consolidat poziţia pe segmentele pe care deja opera, adăugând furnizori noi din domeniile telecom, financiar-bancar, utilităţi, în special în zona celor cu acoperire locală şi regională;totodată, PayPoint a intrat şi pe segmente noi de afacere, oferind mai nou consumatorilor posibilitatea de a plăti contravaloarea rovinietei, a biletelor de avionBlue Air şi a serviciior de securitate oferite de BGS Divizia de Securitate”, au anunţat reprezentanţii PayPoint, într-un comunicat de presă.

În prima jumătate a anului financiar, reţeaua punctelor de plată a crescut cu 402 unităţi, ajungând la 8.756 magazine partenere la nivel naţional, îndeplinind astfel angajamentul luat de companie de a aduce serviciile PayPoint aproape de cât mai mulţi consumatori.

Dezvoltarea reţelei de magazine partenere ce poartă însemnele PayPoint, accentul pus pe calitatea locaţiilor şi serviciilor, alături de diversificarea portofoliului de plăţi au contribuit la creşterea cotei de piaţă la 18,8% şi la înregistrarea unui volum record de 25,2 milioane tranzacţii în jumătatea de an financiar analizată.

„PayPoint a depus constant eforturi pentru a îndeplini angajamentele luate faţă de consumatori, parteneri şi comercianţi, iar prin acest fapt dovedeşte, încă o dată, că reprezintă un standard pentru industria în care operează. Rezultatele pe care le anunţăm astăzi ne motivează să intensificăm eforturilede a aduce serviciile noastre în vieţile cât mai multor români, oferindu-le noi tipuri de plăţi, mereu în drumul lor, printr-un sistem simplu, sigur şi rapid. Suntem atenţi la nevoile tuturor partenerilor noştri, fie ei consumatori, comercianţi saufurnizori, pentru a îmbunătăţi permanent <<experienţa lor PayPoint>>, întrucâtcreşterile raportate se datorează în primul rând încrederii pe care aceştia o investesc în noi. Acest lucru ne onorează, ne ambiţionează şi ne determină să continuăm investiţiile în vederea creşterii reţelei de comercianţi, a diversificării portofoliului de servicii curente şi a explorării unor segmente noi de plăţi”, a precizat Mugur Dogariu, Managing Director PayPoint România.

Citiți și despre: