Richard Prenderville, fondatorul Peloton Group, speaker la TeCOMM 2017

09.02.2017

În jur de 53% dintre utilizatorii globali de Internet au realizat o achiziție online în 2016, conform US Government, industria comerțului electronic fiind într-o continuă dezvoltare. În plus, conform Salesforce Research, 61% din marketerii performanți se concentrează pe dezvoltarea experienței consumatorilor, fiind unul dintre cele mai importante elemente în eCommerce.

În acest context, creativul din spatele aurului de la Cannes va fi prezent la București, Richard Prenderville, fondatorul Peloton Group din Statele Unite, compania de consultanță care lucrează cu branduri din Statele Unite și America Latină, lansând pentru prima oară la București o dezbatere complexă despre comportamentul consumatorilor în economia multi-channel.

Richard Predenville a ocupat funcţia Vice-Președinte – marketing global la Reebook International și a dezvoltat strategii de retailing în Asia și Europa pentru peste 200 de magazine. În 2016, acesta a câștigat aurul la Cannes pentru pentru cel mai bun advertising, precum și peste 10 Cyber Lions pentru excelență în campanii de marketing digital, dar și aurul în Marketing pentru cea mai bună campanie outdoor din Europa în 2005.

Richard Prenderville va participa în calitate de speaker la evenimentul TeCOMM eCommerce Conference&Expo, trendsetter în materie de eCommerce în Europa de Est. TeCOMM se desfășoară la București între 26 și 27 aprilie, sub tematica Sell them your story!.

De asemenea, britanicul Nick Lansley, Innovation Insider la Nick Lansley’s Innovation Lab va oferi proprietarilor de magazine online idei inovative pentru atragerea consumatorilor. Lansley este pionier al eCommerce-ului, care găsește soluții inovatoare, formând echipe care să optimizeze interacțiunea cu companiile internaționale pentru care lucrează.

Acesta a dezvoltat aplicații și servicii online pentru Tesco, unul dintre cei mai mari retaileri britanici. El este cel care a format prima echipă de inovație pentru serviciile online ale brandului, în anul 2000, participând la dezvoltarea de noi tehnologii în domeniu, inclusiv în zona de mobile services.

Pe parcursul celor două zile, TeCOMM va cuprinde sesiuni de prezentări, workshopuri, dezbateri și zona expozițională pentru interacțiunea cu potențiali clienți. Scopul conferinței este acela de a educa, inspira și găsi noi soluții pentru provocările inerente domeniului.

Printre speakerii de talie internațională care vor participa la TeCOMM se mai numără Richard Clark (Marketing Director, Boohoo) sau Mike Bainbridge (Chief Digital Technologist, Rackspace) care vor oferi insight-uri prețioase care vor viza creșterea vânzărilor în eCommerce, îmbunătățirea content marketing-ului, modul în care tehnologia mobilă influențează evoluția business-urilor, importanța storytelling-ului în relația cu clienții sau emergența rețelelor sociale.

Înscrierile pentru TeCOMM eCommerce Conference & Expo se realizează pe site-ul oficial bucharest.tecomm.ro

 

 

Citiți și despre: