RisCo, sistemul românesc de verificare a firmelor

01.06.2017

Clujul, un nou pol de interes pentru industria IT și domeniul producției. RisCo este primul și cel mai important serviciu on-line prin care companiile pot verifica situația financiară, juridică și de plăți a clienților lor. RisCo vine în ajutorul firmelor, producătorilor și furnizorilor, oferind informații transparente privind activitatea și situația financiară a partenerilor sau a clienților, atât existenți, cât și potențiali. Astfel, sistemul de verificare contribuie la creșterea profiturilor și diminuarea riscurilor afacerii.

„În general, persoanele care intră pe site-ul RisCo.ro își doresc să afle informații despre evoluția financiară a unei societăți, probabilitatea ca firma să intre în insolvență și ratingul ei financiar”, ne-a declarat Dragoș Cabat, Managing Partner RisCo.

De asemenea, conform lui Dragoș Cabat, cele mai solicitate rapoarte sunt Rating financiar, Buletinul insolvenței, Datoriile restante și CIP-ul, iar cele mai căutate sectoare sunt comerț, producție, imobiliare și transportatori.

Informațiile accesate prin intermediul RisCo.ro

„Viziunea RisCo este de a oferi tuturor managerilor informații despre companiile din România, astfel încât să putem crea un mediu de afaceri mai sigur și mai profitabil”, a mai spus Dragoș Cabat.

Prin intermediul RisCo.ro, orice companie poate vedea care este marja de profitabilitate a firmelor concurente, eficiența activității acestora (exprimată prin cifra de afaceri pe salariat), structura bilanțului competitorilor săi, precum și evoluția indicatorilor respectivi în ultimii 2 ani.

Orice firmă poate afla rapid și ieftin, de pe site-ul RisCo.ro, informații despre cei mai importanți jucători din domeniul său de activitate, marja de profitabilitate, eficiența, structura bilanțului și evoluția indicatorilor competitorilor săi.

Totodată, prin serviciile regionale pe care societatea le oferă clienților (în cazul afacerilor de genul service auto, salon de coafură, agenție de turism, etc.), managerii pot afla cât de mare este competiția în județul sau regiunea în care activează. Astfel, compania poate afla rapid și ieftin, folosind tab-ul Selecții de pe site, care sunt cei mai importanți jucători de pe piață în sectorul său de activitate.

Rapoarte internaționale de firmă

RisCo este cel mai performant sistem de verificare a companiilor și permite efectuare de rapoarte individuale de firmă, monitorizarea portofoliilor, precum și selectarea firmelor de interes după multiple criterii geografice, financiare și de stare a societății.

În plus, sistemul de verificare on-line RisCo a lansat și rapoarte internaționale, acestea cuprinzând informații diferite, în funcție de țara în care își are sediul compania pentru care se solicită datele. Aceste informații pot fi de la Raport detaliat Registrul Comerțului, Date de identificare conform Registrului Comerțului din țara respectivă, până la Raport rezultate financiare anuale sau Actul de constituire depus la Registrul Comerțului.

RisCo este un produs online prin care companiile și instituțiile financiare pot verifica automatizat informații despre partenerii de afaceri

„Clienții RisCo vor să se asigure că partenerul lor de afaceri există cu adevărat, nu se află în insolvență sau altă procedură legală care îi blochează activitatea și cât de mare este compania respectivă, pentru a evita să colaboreze cu o firmă rău platnică ori cu probleme juridice”, a completat Dragoș Cabat, Managing Partner RisCo cu privire la motivul pentru care sunt solicitate aceste rapoarte.

Evoluția economică

Ținând cont de evoluția economică din ultima perioadă la nivel internațional, companiile românești au profitat de îmbunătățirea climatului economic din Uniunea Europeană. Astfel că exporturile care pleacă din România au crescut, în special în domeniul auto, produse petroliere și echipamente, însă și domeniul de prestări de servicii se află pe o tendință ascendentă.

Cu toate că firmele din România au înregistrat o ușoară creștere față de anul 2015, profitabilitatea acestora rămâne încă redusă, comparativ cu nivelul european.

Cele mai mari companii din punct de vedere al cifrei de afaceri, care sunt totodată și cele mai profitabile firme din România, își au sediul central în București și județul Ilfov, fiind urmate în top de zonele care au atras investiții străine importante în domeniul auto, precum Argeș (Dacia), Brașov, Sibiu și Prahova.

Cele mai mari și profitabile companii românești au sediul central în zona București-Ilfov, însă Clujul a devenit un nou pol de interes, în special pentru industria IT și domeniul producției.

Însă în ultimii ani s-a observat creșterea interesului pentru o nouă regiune din România, zona Clujului, în special pentru industria IT și domeniul producției.

 

 

Citiți și despre:

  • Sorin Caian: Cum a evoluat piața de consultanță în RomâniaSorin Caian: Cum a evoluat piața de consultanță în România Soluțiile pentru redresarea sectorului, după o perioadă grea. Sorin Caian conduce Asociația Consultanților în Management din România de trei ani, iar 2015 este ultimul an în care ocupă funcția de președinte […]
  • Care sunt cele mai rentabile francize din RomâniaCare sunt cele mai rentabile francize din România O afacere de la zero sau una cu succes deja garantat? Tinerii, dar și cei care au deja o carieră în companiile mari prezente în țara noastră încep să-și îndrepte din ce în ce mai mult atenția spre […]
  • Hotel Ambient, evoluția unei afaceri de familieHotel Ambient, evoluția unei afaceri de familie Conducerea lucrează la dezvoltarea lanțului de hoteluri Ambient. Complexul Hotelier Ambient este primul complex cu capital integral românesc din Brașov, a cărui istorie începe în 1999, când a fost inaugurat […]
  • Destinațiile preferate de vacanță ale românilorDestinațiile preferate de vacanță ale românilor Grecia și Spania sunt cele mai căutate destinații. Vara înseamnă implicit vacanță, atât pentru elevi, cât și pentru persoanele care dețin un loc de muncă, chiar dacă în cazul acestora din urmă vacanța se […]
  • Cât de importantă este promovarea online pentru o companie?Cât de importantă este promovarea online pentru o companie? Modalități simple, dar eficiente pentru construirea unei imagini puternice. Trăim într-o lume în continuă mișcare și descoperire, iar cei mai mulți dintre consumatori au acces la Internet și, desigur, caută […]