Rom Paper a lansat un nou brand: Mototol

20.08.2014

Rom Paper, cel mai mare producător de șervețele din România, a lansat un nou brand de produse de hârtie de uz casnic: Mototol. Noul Brand, al cărui mesaj este „Mototol de ajutor“, îşi propune să surpindă consumatorii printr-un design designul special al ambalajelor, al căror element central sunt ghemotoacele de hârtie, pe lângă o gama variată de produse.

În plus, toate cele patru game de produse care sunt comercializate sub brandul Mototol se bazează pe o calitate superioară a hârtiei.

În ceea ce priveşte designului ambalajelor, se pune accent pe simplitate, pentru a fi în ton cu filozofia brandului: hârtia onestă care își asumă că nu face mai mult decât poate face de fapt.

„Produsele pe care le-am inclus în gama Mototol sunt destinate tuturor categoriilor de consumatori. Sunt produse de calitate, fabricate cu utilaje performante. Mototol este un brand 100% românesc, cu care ne dorim să cucerim preferința consumatorilor în materie de produse de hârtie pentru uz casnic, grație calității hârtiei folosite în fabricarea sa“, a declarat Claudiu Puchin, manager Rom Paper.

Rom Paper este o afacere de familie, pornită în anul 2002, care, după 12 ani de activitate, a ajuns să aibă produse distribuite în șapte țări, atât prin intermediul lanțurilor de magazine, cât și prin cel al distribuitorilor.

Citiți și despre:

  • ROM PAPER, cel mai mare producător de șervețele din RomâniaROM PAPER, cel mai mare producător de șervețele din România ROM PAPER urmărește creșterea cifrei de afaceri cu 20% față de 2015. Într-o piață dominată în termeni de comunicare de brandurile internaționale și în care diferențierea între produse este tot mai dificilă la […]
  • Consiliul Concurenţei a autorizat preluarea Rom Paper de către Vrancart SAConsiliul Concurenţei a autorizat preluarea Rom Paper de către Vrancart SA Autoritatea de concurenţă a evaluat operaţiunea de concentrare economică din punct de vedere al compatibilităţii acesteia cu un mediu concurenţial normal, în conformitate cu Regulamentul privind concentrările […]
  • M&M Product, soluţii inteligente de ambalareM&M Product, soluţii inteligente de ambalare Compania se implică major în găsirea unor produse optime de ambalare pentru clienţii săi. "Totul a început ca o poveste în 1994, un vis frumos devenit realitate: M&M Product din Braşov”, aşa a început […]
  • VB Leasing își schimbă numeleVB Leasing își schimbă numele VB Leasing România devine Idea::Leasing, în urma preluării pachetului integral de acțiuni ale companiei de către grupul Getin Holding S.A. În 2014, grupul financiar de origine poloneză Getin Holding SA - unul […]
  • Quattro Mobili, o nouă colecţie lansată de kika RomâniaQuattro Mobili, o nouă colecţie lansată de kika România kika România a anunţat lansarea unei noi colecții -  Quattro Mobili, retailerul extinzându-şi astfel linia de mobilier dedicată living-urilor, dining-urilor și dormitoarelor cu un brand nou, premium, din lemn […]