ROM PAPER, cel mai mare producător de șervețele din România

01.04.2016

ROM PAPER urmărește creșterea cifrei de afaceri cu 20% față de 2015. Într-o piață dominată în termeni de comunicare de brandurile internaționale și în care diferențierea între produse este tot mai dificilă la raft, crearea unei mărci autohtone care să atragă atenţia consumatorilor a însemnat, pentru ROM PAPER, o provocare, dar şi o oportunitate de business.

Activitatea ROM PAPER se desfăşoară în judeţul Braşov, într-o locaţie modernă care asigură pe lângă spaţiul necesar producţiei şi condiţii moderne de lucru. În cadrul ROM PAPER lucrează aproximativ 125 de salariaţi iar produsele acestora ajung în mai multe ţări.

“Suntem în permanenţă preocupaţi să asigurăm un nivel calitativ ridicat al produselor. Acest lucru a permis produselor noastre prezența pe pieţele din România, Cehia, Polonia, Republica Moldova, Bulgaria şi Lituania”, declară Claudiu Puchin, director executiv.

Varietate şi calitate

Conducerea companiei are ca ţel satisfacerea nevoilor clienţilor printr-o gamă cât mai variată de produse la calitate cât mai ridicată. Crearea de parteneriate de lungă durată care să conducă la creşterea profitabilităţii ambilor parteneri este de asemenea foarte importantă iar dezvoltarea activităţii într-o manieră eficientă va conduce la atingerea obiectivelor companiei şi a partenerilor acesteia.

Compania produce şi comercializează o gamă largă şi diversă de produse din hârtie: şerveţele de masă, prosoape pliate, hârtie igienică, role profesionale, prosoape de bucătărie, prosoape cosmetice, şerveţele la cutie, şerveţele pentru dispenser şi dispensere pentru toate tipurile de produse din hârtie.

ROM PAPER a fost înfiinţat în anul 2002 şi a început activitatea cu producţia de şerveţele de masă. An de an a adăugat produse noi în portofoliu, astfel încât în prezent produc o gamă bogată şi diversă de produse din hârtie ce se adresează atât consumatorilor finali, cât şi celor din HORECA şi din domeniul industrial.

ROM PAPER personalizează produse cu logoul sau sigla firmei clientului. Personalizarea se poate realiza direct pe produs sau pe ambalajul acestuia. Compania oferă consultanță privind personalizarea produselor, culege informaţii privind cele mai noi tendinţe de pe piaţă şi oferă clienţilor colecţii de produse realizate în baza acestora.

“Colecţiile noastre de produse se actualizează periodic, culoarea, dimensiunea sau designul produselor fiind întotdeauna unul modern şi în tendinţe. Pentru a veni în întâmpinarea nevoilor clienţilor noştri, ROM PAPER asigură transportul produselor la clienţi, atât în ţară, cât şi în afara ţării. Livrarea produselor către client se realizează cu promptitudine şi profesionalism”, spune conducerea companiei.

Toate aceste servicii, împreună cu gama diversă de produse și cu partenerii companiei ajută la dezvoltarea afacerii pe termen lung, reciproc avantajoase.

Misiune, viziune şi valori

Misiunea companiei este de a satisface nevoile clienţilor printr-o gamă cât mai variată de produse la calitate cât mai înaltă şi crearea de parteneriate de lungă durată care să conducă la creşterea profitabilităţii ambilor parteneri. Dezvoltarea activităţii într-o manieră eficientă, care să conducă la atingerea obiectivelor companiei şi a partenerilor acesteia este de asemenea în vederea conducerii ROM PAPER.

“Viziunea noastră este de a deveni cel mai eficient producător de şerveţele, hârtie igienică, role profesionale şi prosoape cosmetice din România”, spune Claudiu Puchin.

Valorile ce definesc activitatea ROM PAPER sunt seriozitatea, prin respectarea angajamentelor faţă de parteneri, exigența, prin oferirea de produse de calitate conform standardelor clienţilor, dar şi perseverenţa prin implicarea activă în vederea atingerii obiectivelor companiei, prin eficientizarea constantă a fluxului activităţii, respectarea standardelor de calitate şi prin oferirea de traininguri specializate angajaţilor.

Dezvoltarea afacerii

În prezent ROM PAPER lucrează la dezvoltarea de produse noi ce vor intra pe piaţă începând cu luna aprilie a acestui an, produse ce vor diversifica gama oferită clienţilor şi vor ajuta la diferenţierea pe piaţă.

Portofoliul de clienţi al ROM PAPER include reţele de magazine precum şi distribuitori. ROM PAPER colaborează cu majoritatea lanţurilor de magazine din ţară, având o distribuţie foarte bună la nivel naţional. Cât despre exporturi, acestea au crescut cu 40% faţă de anul trecut şi reprezintă 28% din cifra de afaceri.

În 2015 ROM PAPER a efectuat investiţii în valoare de 2.400.000 de euro în utilaje noi, performanţe, spaţii productive, dar şi în brandul de mare succes MOTOTOL.

Pentru viitor compania va urmări consolidarea şi dezvoltarea afacerii atât pe piaţa internă cât şi pe cea externă. Investiţiile realizate de ROM PAPER în perioada următoare se vor concretiza în utilaje moderne, competitive care să aducă produselor un plus de calitate şi în promovarea de brand-uri care să atragă consumatorii atât prin naming şi ambalaje, cât şi printr-un portofoliu de produse complet, de calitate şi versatil.

Bugetul de investiţii al companiei pentru anul 2016 este de aproximativ 2 milioane de EURO pentru utilaje, modernizări de spaţii productive şi brandul MOTOTOL.

Cifra de afaceri în 2015 a fost de 52 milioane lei, în creştere faţă de 2014 cu 19%. În 2016 ROM PAPER urmăreşte să realizeze o creştere a cifrei de afaceri cu 20% faţă de anul 2015. Aceasta se va realiza prin dezvoltarea şi lansarea de produse noi, inovative, de calitate superioară dar şi extinderea pe pieţele externe şi încheierea de contracte noi cu parteneri din Germania şi Serbia.

 

 

Citiți și despre:

  • Rom Paper a lansat un nou brand: MototolRom Paper a lansat un nou brand: Mototol Rom Paper, cel mai mare producător de șervețele din România, a lansat un nou brand de produse de hârtie de uz casnic: Mototol. Noul Brand, al cărui mesaj este „Mototol de ajutor“, îşi propune să surpindă […]
  • Consiliul Concurenţei a autorizat preluarea Rom Paper de către Vrancart SAConsiliul Concurenţei a autorizat preluarea Rom Paper de către Vrancart SA Autoritatea de concurenţă a evaluat operaţiunea de concentrare economică din punct de vedere al compatibilităţii acesteia cu un mediu concurenţial normal, în conformitate cu Regulamentul privind concentrările […]
  • 24 IANUARIE SA – o companie cu caracter unicat24 IANUARIE SA – o companie cu caracter unicat Compania are în prezent oportunitatea de a exporta 80% - 85% din producţia de utilaje. Fondată în anul 1922 şi situată în partea nordică a oraşului Ploieşti, 24 IANUARIE SA este o companie foarte cunoscută în […]
  • Metalicplas Activ SA pune accent pe investițiiMetalicplas Activ SA pune accent pe investiții Compania se axeaza pe furnizarea de servicii de calitate către clienți. Metalicplas Activ Impex a debutat pe piața din România în anul 1995 cu doar o mașină de împletit plase rabitz și una de împletit plase […]
  • Star Transmission, filiala Daimler,  scrie din 2001 o poveste de succesStar Transmission, filiala Daimler, scrie din 2001 o poveste de succes Planurile companiei vizează construirea de noi hale și livrarea utilajelor pentru proiectul 9G-Tronic. Istoria companiei Star Transmission a început acum 14 ani, odată cu înființarea unui Joint-Venture între […]