Romanian Contact Center Awards 2018 a premiat cei mai buni oameni din industria de Contact Center

09.05.2018

La finele lunii aprilie, la Biavati Events București, a avut loc cea de-a 10-a ediție de decernare a premiilor Romanian Contact Center Awards. Gala este singurul eveniment de acest tip din ţara noastră organizat de Marketing Insiders Group și de revista Contact Center Magazine. Evenimentul a premiat cei mai buni oameni din industria de contact center, o industrie care setează standarde de comunicare și de respect față de clienți, care susține multe arii de business și aduce multiple beneficii.

Concursul, în care s-au înscris participanți pentru peste 30 de categorii, a durat șase săptămâni și a constat în rezolvarea unor chestionare de specialitate, vizite la sediul centrelor de contact și susținerea unui interviu în fața unui juriu format din experți care activează în industria contact centerelor.

Membrii juriului au fost:

Mădălina Vilău – Managing Director, Marketing Insiders Group
Martijn Geerling – Associate Principal, Global Practice Leader GBS Advisory Program, Hackett Group
Mădălina Uceanu – Senior HR & Executive Search Consultant, Career Coach;
Aneta Dan – Consultant Contact Center&BPO Industry
Manfred Stockmann – Specialist for Personal and Service Excellence C.M.B.S. Change Management, Beratung and Coaching

Evenimentul a fost moderat de Oana Radu, Consilier în carieră, Speaker și Trainer.

Aflați cine sunt câștigătorii ediției aniversare de 10 ani, accesând link-ul de mai jos: http://contactcentermagazine.ro/news-posts/romanian-contact-center-awards-2018-gala-care-premiaza-cei-mai-buni-oameni-din-industria-de-contact-center/

 

 

 

Citiți și despre: