Romanian Contact Center Awards şi-a desemnat câştigătorii ediţiei din 2016

01.04.2016

Cea de-a 8-a ediţie a Romanian Contact Center Awards, singurul eveniment din România dedicat industriei de contact center, şi-a desemnat câştigătorii. Competiţia recunoaște, an de an, inițiativele remarcabile ale companiilor din domeniu și ale angajaților acestora.

Romanian Contact Center Awards 2016 s-a desfășurat pe data de 18 martie, la JW Marriott Bucharest Grand Hotel, evenimentul fiind organizat de Conference Arena, membru Marketing Insiders Group.

„Competiția din acest an a fost mai strânsă decât de obicei, au fost mulți aplicanți atât la categoriile individuale, cât și la categoriile care vizează companiile sau anumite procese și tehnologii de business. Au existat categorii de premii cu mai mult de 6 înscriși. Concurența a fost extraordinar de mare și oamenii incredibil de buni. Juriul a avut o misiune foarte grea, dar și foarte plăcută în același timp. Toți cei implicați merită cu desăvârșire felicitări pentru tot ceea ce fac în fiecare zi.” a declarat Mădălina Vilău, Managing Director al Marketing Insiders Group și organizator Romanian Contact Center Awards.

Categoriile ediției din 2016 au fost:

Best Small Call Center- DHL International Romania,
Best Medium Call Center – Conectys Serv Telecom,
Best Large Call Center -Teleperformance Romania,
Best Call Center Agent- Lavinia Bobeica – WNS Global Services,
Best Call Center Team Manager -Valentina Ionescu – Provident Financial Romania,
Best Call Center Manager – Madalina Matei – Teleperformance Romania,
Best Call Center Trainer – Stefan- Adrian Moisa – Raiffeisen Bank,
Best Telesales Department – Coca-Cola Hbc Romania,
Best Telesales Agent -Alexandra Badea – Raiffeisen Bank,
Best Large Support Center – RCS & RDS,
Best Large Support Center (BPO) – Valoris Center,
BEST MEDIUM SUPPORT CENTER (BPO) – EUROANSWER,
Best Medium Support Center- NN Asigurari de viata,
Best Medium Support Center (Shared Services) – Schneider Electric,
Best Small Support Center – Groupama Asigurari,
Best Support Center Representative – Tadej Zupan – Schneider Electric Romania,
Customer Experience Involvement Special Award – Ilona Ica – RCS & RDS,
Best Large Contact Center – Samsung & Sykes Enterprises Eastern Europe,
Best Medium Contact Center (BPO) – Optima Solutions Services,
Best Medium Contact Center – Urgent Cargus,
Best Use of Technology – Otp Bank Romania,
Best Collection Agent – Claudia Maria Stoica – Raiffeisen Bank,
Best Collection Manager – Cristina Oprisor – Raiffeisen Bank,
Best Training Program – WNS Global Services Romania,
Best Technology Solution Provider for debt collection software and CRM -Advantage Software Factory,
People and Quality Management Special Award – Steluta Mares – Competence Call Center,
Best Collection Team Manager- Roxana Pascan – Provident Financial Romania,
Best Support Center Team Manager- Carmen Preda – Schneider Electric Romania,
Best Technology Solution Provider for banking sector -Intrarom & Genesys,
Best Partnership – Mediatel Data & Orange Romania,
Business Acumen in Contact Center Industry Special Award – Iulian Bacain – Conectys Serv Telecom,
Best Contact Center Agent – Marcu Paul Zaghernei – Sykes Enterprises Eastern Europe,
Best Retention Agent – Cristina Iliescu – Raiffeisen Bank,
Best Technology Solution Provider for computer telephony integration field – Mediatel Data,
Best Contact Center Team Manager – Andreea Vladeanu – Raiffeisen Bank.

 

 

Citiți și despre: