Românii au mâncat, în 2016, 61 de milioane de burgeri de la McDonald’s

25.05.2017

McDonald’s a vândut în ţara noastră 61 de milioane de burgeri şi 3 milioane de cafele. În plus, cele 68 de restaurante din România au fost vizitate de peste 70 de milioane de clienţi, în 2016, potrivit unui comunicat de presă transmis, miercuri, de Premier Capital, partenerul pentru dezvoltare a restaurantelor McDonald’s.

Anul trecut, în topul preferinţelor românilor s-au clasat sandvişurile McPuişor, Hamburgerul, Big Mac-ul, cartofii prăjiţi şi Happy Meal-ul. Anul trecut s-au vândut 6,3 milioane de meniuri Happy Meal. În plus, 5% din vânzările de anul trecut s-au realizat în intervalul mic dejun, iar la McDrive au fost servite 8,2 milioane de maşini.

Începând cu anul 2016, McDonald’s este parte a companiei Premier Capital, partenerul pentru dezvoltare a restaurantelor McDonald’s din Estonia, Grecia, Letonia, Lituania şi Malta. În România, McDonald’s are 68 de restaurante în 21 de oraşe. Până în prezent, compania a investit peste 800 de milioane de lei în România, are 4.350 de angajaţi şi primeşte zilnic peste 190.000 clienţi.

Cifra de afaceri în 2016 a Premier Capital a depăşit 200 de milioane de euro. În 2016, grupul a înregistrat un profit operaţional de 21,2 milioane de euro. După contabilizarea veniturilor din investiţii şi a cheltuielilor financiare, Premier Capital a înregistrat un profit înainte de taxe de 16,5 milioane de euro. Activele nete ale grupului pentru anul 2016 au ajuns la 41,6 milioane de euro. Tot anul trecut, Premier Capital plc a emis obligaţiuni în valoare de 65 de milioane de euro listate la Bursa de Valori din Malta.

 

 

Citiți și despre:

  • McDonald’s a vândut restaurantele din RomâniaMcDonald’s a vândut restaurantele din România McDonald’s Corporation a anunțat că Premier Capital SRL a fost desemnat partener pentru dezvoltarea restaurantelor McDonald’s în România. Astfel, începând cu 22 ianuarie, Premier Capital a preluat ca […]
  • Europenii, preocupaţi de imigraţie şi terorismEuropenii, preocupaţi de imigraţie şi terorism La ora actuală, imigrația și terorismul sunt preocupările cu cel mai rapid ritm de creștere în rândurile cetățenilor din Uniunea Europeană, conform ultimului Eurobarometru comandat de Parlamentul European, și […]
  • Puterea de cumpărare a românilor, în creştere în 2016Puterea de cumpărare a românilor, în creştere în 2016 Europenii înregistrează o putere de cumpărare pe persoană în ușoară creștere în 2016, comparativ cu anul trecut. Venitul net disponibil al populației variază substanțial între cele 42 de țări analizate în […]
  • La nivelul UE România are cel mai mare deficit de încasare TVALa nivelul UE România are cel mai mare deficit de încasare TVA Un studiu făcut public de Uniunea Europeană găsește că România are cel mai mare deficit de încasare al Taxei pe Valoare Adăugate din întreaga zonă a Europei. Țările cu cele mai mici deficite de încasare a TVA […]
  • Transformare digitală pentru McDonald’s RomâniaTransformare digitală pentru McDonald’s România NTT DATA Romania marchează un nou succes pe plan local, demarând cea de-a doua implementare SAP S/4HANA, la Premier Restaurants, deţinătorul lanţului de restaurate McDonald’s în România. “Aceasta nouă […]