Românii au mâncat, în 2016, 61 de milioane de burgeri de la McDonald’s

25.05.2017

McDonald’s a vândut în ţara noastră 61 de milioane de burgeri şi 3 milioane de cafele. În plus, cele 68 de restaurante din România au fost vizitate de peste 70 de milioane de clienţi, în 2016, potrivit unui comunicat de presă transmis, miercuri, de Premier Capital, partenerul pentru dezvoltare a restaurantelor McDonald’s.

Anul trecut, în topul preferinţelor românilor s-au clasat sandvişurile McPuişor, Hamburgerul, Big Mac-ul, cartofii prăjiţi şi Happy Meal-ul. Anul trecut s-au vândut 6,3 milioane de meniuri Happy Meal. În plus, 5% din vânzările de anul trecut s-au realizat în intervalul mic dejun, iar la McDrive au fost servite 8,2 milioane de maşini.

Începând cu anul 2016, McDonald’s este parte a companiei Premier Capital, partenerul pentru dezvoltare a restaurantelor McDonald’s din Estonia, Grecia, Letonia, Lituania şi Malta. În România, McDonald’s are 68 de restaurante în 21 de oraşe. Până în prezent, compania a investit peste 800 de milioane de lei în România, are 4.350 de angajaţi şi primeşte zilnic peste 190.000 clienţi.

Cifra de afaceri în 2016 a Premier Capital a depăşit 200 de milioane de euro. În 2016, grupul a înregistrat un profit operaţional de 21,2 milioane de euro. După contabilizarea veniturilor din investiţii şi a cheltuielilor financiare, Premier Capital a înregistrat un profit înainte de taxe de 16,5 milioane de euro. Activele nete ale grupului pentru anul 2016 au ajuns la 41,6 milioane de euro. Tot anul trecut, Premier Capital plc a emis obligaţiuni în valoare de 65 de milioane de euro listate la Bursa de Valori din Malta.

 

 

Citiți și despre: