Rovese are un nou director de vânzări şi marketing pentru Europa de Sud

08.07.2014

Rovese România, companie care se ocupă de distribuţia brandurilor Cersanit şi Opoczno, are un nou Sales and Marketing Director pentru Europa de Sud, Ioana Moga preluând această funcţie. Aceasta va coordona operaţiunile de vânzări şi activitatea de marketing din România, Ungaria, Bulgaria şi în Balcani.

Anterior, ea a ocupat funcţia de Marketing Director Southern Europe în cadrul Rovese România, iar numirea în noua funcţie vine în contextul deciziei companiei de creştere a investiţiilor în sudul Europei, care vor fi axate pe dezvoltarea pieţei, a categoriilor de produse şi oferte, precum şi pe creşterea vizibilităţii celor două mărci din portofoliu, Cersanit şi Opoczno.

De asemenea, Ioana Moga va fi responsabilă cu dezvoltarea strategiei grupului polonez în sudul Europei, precum şi a operaţiunilor de business regionale.

“Îmi propun să dezvolt o echipă regională profesionistă, care să lucreze la îndeplinirea obiectivului nostru principal: întărirea poziției de lider pe segmentul de ceramică sanitară, a creșterii substanțiale pe zona de plăci ceramice și impunerea unei prezenţe importante pe celelalte segmente. Totodată, avem în plan lansarea unor produse inovative care să răspundă dorințelor și nevoilor clienților noștri”, a declarat Ioana Moga, Sales and Marketing Director Southern Europe în cadrul Rovese România.

Ioana Moga deţine o experienţă managerială de peste 14 ani, iar înainte de a face parte din echipa Rovese, Ioana Moga a ocupat poziţiile de Marketing Director în cadrul firmelor LaDorna şi Orkla şi Marketing Manager Kandia.

Rovese România a avut anul trecut o cifră de afaceri de aproximativ 40 milioane de euro şi face parte din Rovese Capital Group.

Citiți și despre: