Ruukki are o nouă strategie de dezvoltare

03.10.2014

Ruukki Construction se va concentra pe piața acoperișurilor rezidențiale, strategia de dezvoltare a companiei axându-se pe lansarea de noi categorii de produse de tipul acoperișurilor metalice cu panouri solare integrate, pe concentrarea eforturilor de marketing și vânzare exclusiv pe segmentul rezidențial, pe creșterea capacităților de producție și a rețelei de distribuție.

Astfel, începând cu 2015, Ruukki Construction va avea în România două unități de producție pentru sisteme complete de acoperișuri metalice, amplasate strategic în centrul regiunilor cu cele mai mari vânzări pe acest segment. Compania are în acest moment o unitate de producție în Bolintin Deal, județul Giurgiu și două platforme de producție Plannja la Răcăciuni, județul Bacău și Tunari, județul Ilfov.

„În 2013 Ruukki România a înregistrat vânzări de 5 milioane euro pe segmentul de acoperișuri metalice. Anul acesta vom înregistra un avans de 40%, până la aproximativ 7 milioane euro, urmând ca în 2015 să atingem pragul de 10 milioane euro”, declară Marian Pîrvu, Business Director Ruukki România.

Acesta a mai spus că segmentul de acoperișuri metalice are un potențial mare pe piața autohtonă.

Anul trecut, acoperișurile metalice au generat venituri totale, la nivel de grup, de 270 de milioane euro.

“Am asistat la o expansiune a produselor entry level în perioada de criză, însă avem date din piață care ne arată că la câțiva ani de la instalarea unor astfel de acoperișuri consumatorii au decis să le înlocuiască cu produse medii și premium. Din acest motiv, considerăm că există un potențial real de creștere a vânzărilor de produse de calitate. Este foarte importantă și implementarea normelor europene în domeniu, cu respectarea grosimilor minime și cu un foarte strict control al calității și al respectării standardelor declarate”, a mai spus Marian Pîrvu.

Citiți și despre:

  • Un nou program de internship, lansat de TradevilleUn nou program de internship, lansat de Tradeville Tradeville a anunţat că lansează un nou program de internship destinat studenților și tinerilor absolvenți. Aceștia vor avea oportunitatea de a dobândi experiența profesională de care au nevoie în una dintre […]
  • eMAG a lansat categoria Home&DecoeMAG a lansat categoria Home&Deco eMAG, cel mai mare magazin online din regiune, a lansat ieri o nouă categorie - „Home&Deco” . Aceasta este dedicată celor care doresc să-și amenajeze sau decoreze locuința, iar în principalele secțiuni […]
  • Producătorul de biscuiţi Dr Gerard a preluat compania ArturProducătorul de biscuiţi Dr Gerard a preluat compania Artur Dr Gerard, unul din cei mai mari producători de biscuiți și napolitane din Europa Centrală şi de Est, a cumpărat 100% din acţiunile Artur de la Mieszko Group. Tranzacţia face parte din strategia Dr Gerard de […]
  • Companiile trebuie să se axeze mai mult pe clientCompaniile trebuie să se axeze mai mult pe client Companiile trebuie să se axeze mai mult pe o abordare de business îndreptată către client, iar acele firme care refuză să adopte un astfel model de business şi care îşi menţin structurile organizaţionale […]
  • TotalSoft are un nou director de marketing şi vânzăriTotalSoft are un nou director de marketing şi vânzări TotalSoft a anunțat numirea lui Sorin Petcu în funcția de Sales & Marketing Director, începând cu 21 aprilie 2015. Acesta a deținut anterior funcția de Sales Manager, Divizia Enterprise Services din […]