S-a lansat Brandathlon 2016, competiţia brandurilor entuziaste

27.07.2016

Cea de-a şasea ediţie a «Cel mai promiţător brand românesc» devine «Brandathlon», iar competiţia va îngloba trei etape: înscriere, jurizare şi decenarea premiului. Miza reprezintă proiectul de branding în valoare de 10.000 de euro, acordat celui mai atractiv şi promiţător proiect înscris în concurs.

Brandathlon este o platformă în cadrul căreia antreprenorii fac networking, efectuează traininguri pe diferite domenii şi află informaţii preţioase despre rolul brandului în evoluţia afacerii lor. Aşadar, competiţia este despre efortul susţinut în ultimii şase ani de echipa INOVEO pentru a oferi antreprenorilor oportunitatea de a experimenta, pe propriul brand, avantajele date de un program complet de branding în cadrul categoriei în care activează, asupra competiţiei şi, nu în cele din urmă, imaginea creată în mintea consumatorilor.

“Evoluţia economiei autohtone depinde şi de cât de bine articulate sunt brandurile româneşti într-o piaţă globală foarte competitivă. Brandathlon este linia de start. Antreprenorii participă pentru networking, pentru informare, pentru cunoaştere şi pentru marele premiu”, a afimat Dochiţa Zenoveiov, Brand Innovator.

Dintre membrii juriului deja confirmaţi fac parte Niels Schnecker – Consultant financiar, Andreea Bonis – Marketingcoach, Nicu Dendiu – Antreprenor, Lucian Ioniţă – Trainer comunicare, Roxana Iancu – Marketing Manager şi Dochiţa Zenoveiov – Brand Innovator. Expertiza acestora în publicitate, marketing, domeniul financiar, televiziune, antreprenoriat le oferă o viziune de ansamblu asupra potenţialului de dezvoltare al brandurilor.

 

 

Citiți și despre: