S-a lansat campania “Spartan te trimite în Grecia!”

26.07.2017

Lanțul de restaurante cu specific grecesc Spartan a lansat, pe 10 iulie, campania “Spartan te trimite în Grecia!”. Este pentru prima dată în ţara noastră când o companie organizează o campanie de responsabilizare fiscală a clienților săi.

Proiectul are scopul de a încuraja clienții restaurantelor să ceară bonul fiscal la fiecare produs cumpărat și să promoveze transparența în activitatea unităților din cadrul rețelei de restaurante.

Campania “Spartan te trimite în Grecia!” se desfășoară în perioada 10 iulie – 20 august, în toate cele 33 de restaurante ale reţelei. Clienții care cumpără preparate de la Spartan în această perioadă, vor putea intra într-o tragere la sorți al cărei premiu este o excursie de 7 nopți în Creta, una dintre cele mai frumoase insule din Grecia, la un hotel de 5 stele, all inclusive și transport cu avionul inclus.

Participarea la concurs se va face pe baza bonului fiscal obținut în urma cumpărării unui preparat în valoare de minimum 10 lei. Cei care vor dori să intre în concurs, vor completa un talon de participare de care va fi capsat bonul fiscal. Acestea vor fi introduse în urnele speciale, ce se găsesc în fiecare unitate Spartan, în zona caselor de marcat, până pe data de 20 august inclusiv.

“Ideea acestei campanii a plecat de la o problemă pe care am identificat-o: în România, oamenii nu prea dau atenție bonului fiscal. Nu îl solicită, pentru că nu îl consideră important. Noi promovăm respectarea strictă a legii și considerăm că este necesar ca toți factorii implicați în acest proces – stat, firmă și client – să conlucreze la aplicarea legii. Această campanie este modul nostru de a arăta că ne pasă de aspectele legale implicate în buna funcționare a unei afaceri, că promovăm transparența și că vrem să ne educăm nu doar personalul, ci și clienții în acest sens”, a explicat Ștefan Mandachi, avocat și CEO al S.C. Strong MND Corporation S.R.L., compania deținătoare a francizei Spartan.

Aşadar, campania a luat naștere în primul rând ca un demers împotriva evaziunii fiscale și ca un semnal în direcția informării și educării în problematica dreptului consumatorilor.

“Am vrut să ne și răsplătim clienții și cred că o excursie în Grecia, țara de unde ne-am inspirat pentru a crea conceptul Spartan, este cel mai potrivit premiu și o destinație pe care românii o apreciază foarte mult! În următoarea perioadă îmi doresc să ne concentrăm mai mult pe consolidarea afacerii și să ne dedicăm unor campanii și programe de fidelizare dedicate clienților, deoarece fără ei nu am fi ajuns aici!”, a adăugat Ștefan Mandachi.

Extragerea câștigătorului competiţiei va avea loc în data de 22 august, printr-o tragere la sorți desfășurată în cadrul unuia dintre restaurantele rețelei Spartan. Vor fi extrase în total trei taloane, câștigătorul și două rezerve, iar numele acestora vor fi afișate pe website-ul Spartan.

 

 

Citiți și despre: