Saint-Gobain se reinventează

08.06.2016

Saint-Gobain, lider mondial în domeniul materialelor de construcții, a prezentat în cadrul Adunării Generale Anuale din Franța noua sa identitate vizuală. Noua siglă ilustrează o reinterpretare a „podului” din logoul anterior, simbolizând orizontul vibrant prin care Grupul își pune amprenta asupra locurilor în care trăim. Nuanțele luminoase ale acesteia exprimă valorile Grupului: verde pentru mediul înconjurător, albastru pentru inovație și roșu pentru energie.

Astfel, identitatea vizuală reflectă poziția de lider, având la bază promisiunea de a proiecta, fabrica și distribui materiale care îmbunătățesc bunăstarea societății.

„La Saint-Gobain, materialele și soluțiile sunt concepute pentru a ajuta la creșterea gradului de confort al oamenilor, indiferent unde aceștia trăiesc, muncesc sau călătoresc. În plus, este necesar să facem acest lucru într-un mod durabil, ajutând la protejarea planetei pentru generațiile viitoare”, menționează Constantin Hariton, Delegat General Adjunct al Grupului Saint-Gobain din România.

De asemenea, schimbarea siglei subliniază angajamentul Grupului de a crea o legătură strânsă cu clienții, aceștia jucând un rol tot mai important în specificarea produselor care sunt utilizate în proiectele lor.

Cu alte cuvinte, Saint-Gobain dorește să explice modul în care materialele și soluțiile sale contribuie la viața cotidiană, prin valorile mărcii: expertiza în materiale de ultimă generație, o cultură a inovației, o înțelegere profundă a nevoilor clienților și o abordare bazată pe încredere și responsabilitate.

 

Citiți și despre: