Sales Team UPgrade 2018 va avea loc pe 15 martie

02.03.2018

Revista CARIERE organizează cea de-a treia ediţie a evenimentului Sales Team UPgrade, pe data de 15 martie 2018, la Hotel Crowne Plaza din Bucureşti. În cadrul conferinţei se vor prezenta strategii pentru îmbunătățirea rezultatelor în vânzări și soluții necesare performanței individuale și de echipă. De asemenea, vor fi abordate cele mai importante provocări din zona de business. Sales Team Upgrade aduce în prim-plan modificările apărute în era digitală care anunță schimbări majore în departamentul de vânzări.

Evenimentul se va deschide cu un panel ale cărui subiecte sunt concentrate pe performanţa oamenilor de vânzări, pe felul în care se adaptează organizațiile de vânzări la schimbările din piață, dacă se modifică departamentul de vânzări și cum pot profita profesioniștii din vânzări de revoluția informațională, care este profilul consumatorului și profilul vânzătorului în Era Digitală.

Printre speakeri prezinţi la Sales Team UPgrade se numără Marius Decuseară Brandenburg (Managing Partner Trend Consult), Andrei Dunuță (Co-Fondator, SELFTRUST Academy), Mihai Gavan (Charisma HCM Operations Director Total Soft) Adrian Florea (Business Advisory Trend Consult), Cezar Gumeni (Senior Consultant – EVOLUTIV Consultants Network) și alții.

Mai multe detalii legate de participare şi înscrieri puteţi afla de pe site-ul evenimentului  www.salesteamupgrade.ro.

În cadrul evenimentului vor avea loc trei workshopuri desfășurate în paralel:

Construirea unei culturi puternice de vânzări, workshop susținut de Adrian Florea, Business Advisory Trend Consult. În cadrul acestuia se vor discuta modalități de evaluare a culturii echipei de vânzări, surse ale performanței și blocaje, evaluarea potențialului de dezvoltare pe termen lung, practici curente în echipa de vânzări, stiluri de vânzare și mituri.

Sales Speech- Having the Answer, workshop susținut de Andrei Dunuță, Co-Fondator Selftrust Academy

SIMSales, un workshop de simulare playful a procesului de vânzare, susținut de Cezar Gumeni, Senior Consultant Evolutiv Consultants Network. Participanții vor simula întregul proces al vânzării, dezvoltarea relațiilor și luării deciziilor și se vor întrece pentru cel mai bun scor al eficienței. Vor învăța să construiască și să dezvolte relații durabile cu clienții, să identifice factorii de succes pentru fiecare din cei 7 pași ai vânzării, să optimizeze comunicarea cu clienții pentru maximizarea rezultatelor vânzării.

 

 

 

Citiți și despre: