Salterra a deschis două noi magazine  

22.10.2014

Retailerul Salterra a deschis două noi magazine, în Brașov și Iași, și vizează o cifra de afaceri de peste 500.000 euro. Compania specializată în produse dedicate somnului, își extinde astfel rețeaua națională de magazine, investiţia pentru cele două inaugurări situându-se în jurul valorii de 125.000 de euro.

În plus, Salterra isi propune să atinga o cifră de afaceri de peste 500.000 euro până la sfârşitul anului şi o reţea de patru magazine.

”Noile magazine Salterra, dedicate culturii somnului, oferă consumatorilor din Iași și Brașov un ambient specializat în care să poată testa și alege salteaua potrivită – dar și patul, perna, lenjeria, deci întregul ansamblu de piese care să-i ofere confort, relaxare și odihnă sănătoasă. Ca specialiști în cultura somnului oferim nu doar produse de calitate, ci și consiliere. De ce? Pentru ca atunci când clientul alege o saltea, o pernă, o pilotă, un pernă, o somieră sau o lenjerie din colecția Salterra să știe că a făcut cea mai bună investiție. Practic, el realizează o investiție în sănătatea sa, iar un om sănătos este bine dispus și se bucură de viață”, a declarat Marcela Moss, Director General Salterra.

Noile magazine sunt situate stradal, pe artere comerciale, şi au în medie 100 metri pătraţi. Acestea prezintă peste 500 produse dedicate somnului, de la saltele, topuri de saltea, somiere tapițate și paturi sau canapele, până la pilote, perne, lenjerii de pat sau protecții de saltea.

Colecțiile prezentate în cele două noi magazine includ patru mărci ale grupului Pikolin, lider european în produse dedicate somnului: Pikolin, Epeda, Sunlay și PikolinHome, completate de game de produse fabricate în România.

“Venind cu o ofertă integrată cu produse de calitate dedicate somnului, care ne diferențiază față de competiție, showroom-urile Salterra din Brașov și Iași oferă clienților din aceste orașe posibilitatea să compare, să testeze, să vadă ce li se potrivește ca gusturi, stil și, nu în ultimul rând, ca buget. E ceea ce ne dă speranța că vom avea succes și că vom putea propune această soluție și clienților din alte orașe din România.Vizăm să ne extindem rețeaua direct sau prin distribuitori iar următorul oraș unde plănuim să deschidem un nou magazin Salterra este Constanța”, a afirmat Marcela Moss.

Citiți și despre:

  • Un nou magazin Penti, deschis în Plaza RomâniaUn nou magazin Penti, deschis în Plaza România Clientele Plaza România au de acum la îndemână o gamă variată de dresuri, șosete, lenjerie intimă, costume de baie și produse home wear. Noul magazin Penti, inaugurat pe 20 mai, ocupă o suprafață de 113 metri […]
  • Carrefour inaugurează un nou magazin în BucureştiCarrefour inaugurează un nou magazin în Bucureşti Carrefour deschide joi un nou supermarket în Bucureşti, ridicând numărul total de magazine în acest format la 97. Noul supermarket, Market Strada Gara Herăstrău, îşi aşteaptă clienţii cu o echipă de […]
  • Black Friday: QuickMobile anunţă reduceri de până la 50%Black Friday: QuickMobile anunţă reduceri de până la 50% QuickMobile a anunţat că participă, în perioada 21 – 24 noiembrie, în cursa de Black Friday, oferind reduceri de până la 50% pentru telefoane mobile, tablete, gadget-uri, accesorii și branduri de lux. În […]
  • Profi a deschis 2 noi magazine și se extinde în mediul virtualProfi a deschis 2 noi magazine și se extinde în mediul virtual Retailerul Profi a anunțat că se extinde în mediul virtual, inaugurând o aplicație pentru telefonul mobil. De asemenea, compania continuă extinderea în teritoriu, deschizând încă două magazine, la Iași și […]
  • Profi a inaugurat patru magazine noiProfi a inaugurat patru magazine noi Retailerul Profi încheie luna iulie cu patru noi deschideri şi cu două noi localităţi în care este prezent: Anina şi Aghiresu Fabrici. Astfel, cu 324 de magazine în 154 de localităţi, Profi este reţeaua de […]