Samsonite își propune să ajungă la 100 de magazine în următorii cinci ani

21.03.2017

Samsonite România a anunţat creșterea cu 7% a cifrei sale de afaceri în 2016 față de anul anterior ajungând astfel la 6,88 milioane de euro. De asemenea, compania își propune pentru următorii cinci ani atingerea unei ținte de peste 18 milioane de euro cifră de afaceri și deschiderea a 100 de magazine la nivelul întregii țări, față de cele 25 existente în prezent.

Activând pe piața locală de peste 18 ani, SC General Business System SRL – unic importator și distribuitor Samsonite în România, a reușit să se impună printr-o strategie care oferă cele mai bune prețuri din lume la produsele brandului, dar și printr-unul dintre cele mai bogate portofolii de produse de pe continent. Valizele și trolerele Samsonite se disting prin calitatea materialelor, aspectul profesional, spațierea inovativă, dar și lejeritate în folosință. Toate aceste lucruri au făcut ca firma să aibă o creștere de 7% față de anul anterior, în condițiile în care în 2015 a înregistrat o creștere de 15% comparativ cu 2014.

Cifra de afaceri de 6,88 milioane de euro a fost acoperită în proporție de 60% de activitatea companiei în București. Pentru a menține ritmul susținut de creștere, Samsonite România își propune să deschida încă 10 magazine până la finalul anului. De altfel, rețeaua proprie este responsabilă de 95% din vânzările Samsonite România.

„Ne extindem rețeaua de magazine și vrem să punem accent mai ales pe magazinul online, dar asta nu înseamnă că nu ne vom păstra strategia celui mai mic preț mondial cu care ne-am impus pe piața locală. Dacă cineva își cumpără un produs Samsonite de la noi și găsește un preț mai mic în altă țară, va primi de la noi diferența. Șansele să se întâmple acest lucru sunt mici, deoarece știm sigur că avem cele mai mici prețuri din lume la produsele noastre.”, a spus Elena Bucur, Manager Vânzări și IT al firmei SC General Business System SRL.

Primele valize Samsonite au fost create în 1910, iar de atunci brandul devenind sinonim cu excelența și fiabilitatea în domeniu. Ca urmare, Samsonite este la acest moment lider de piață la nivel mondial, deținând 75% din piața globală de profil și 80% din piața branded locală. Strategia prin care Samsonite s-a impus pe piață presupune investiția continuă în inovație, design și tehnologie, dar și menținerea prețurile la un nivel accesibil. Ca dovadă, prețurile produselor sale variază de la 50 la 500 de euro, cu 100 de euro prețul mediu al produsului Samsonite în România.

 

 

 

Citiți și despre: