Şapte fabrici şi patru magazine, înfiinţate în cadrul proiectului „Anotimpuri la borcan”

04.12.2015

Asociaţia React a înfiinţat şapte fabrici şi patru magazine, în cadrul proiectului „Anotimpuri la borcan”, pentru a susţine economia în comunităţile rurale. În aceste unităţi au fost angajate persoane vulnerabile, valorificând potenţialul resurselor locale. Fabricile produc conserve naturale marca „Anotimpuri la borcan”, iar magazinele le susţin prin comercializare în marile oraşe.

Prin proiectul „Anotimpuri la borcan”, au fost formate profesional 44 de persoane, ca manageri de întreprindere socială, lucrători în fabricarea conservelor şi lucrători comerciali. Din acestea, 38 de persoane cu probleme de integrare pe piaţa muncii au fost angajate.

În regiunea Bucureşti-ilfov, există o fabrică în comuna Grădiştea (judeţul Ilfov) şi un magazin în Bucureşti care va comercializa produsele din fabricile înfiinţate în cadrul proiectului.

Fabrica din această regiune comercializează produse naturale, sub brandul Terra Grădiştea. Aici, produsele sunt pregătite de femeile din localitate, care au absolvit cursurile de lucrători în fabricarea conservelor organizate în proiect. Folosind legume şi fructe de la localnici, Terra Grădiştea reuşeşte să aducă pe piaţă o mulţime de reţete tradiţionale şi delicioase – gemuri şi dulceţuri, compoturi, murături, zacuscă de diferite feluri, tocăniţă de legume şi altele.

Celelalte trei magazine care comercializează produse „Anotimpuri la borcan” se află în Craiova, Ploieşti, Constanţa, iar şase dintre fabrici sunt în Dolj, Gorj, Brăila, Prahova şi Dâmboviţa.

Proiectul a fost cofinanţat din Fondul Social European prin „Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013. Investeşte în oameni!”.

 

 

Citiți și despre:

  • Râureni, fructe şi legume preparate „cu drag din natură”Râureni, fructe şi legume preparate „cu drag din natură” Cu o experienţă de peste 40 ani, compania îşi dezvoltă mereu produsele pentru a vă aduce gustul mai bun decât al preparatelor de acasă.  Râureni este unul dintre cei mai mari producători din domeniul […]
  • Compania „Ana şi Cornel” va deschide 10 magazine, în acest anCompania „Ana şi Cornel” va deschide 10 magazine, în acest an Compania „Ana şi Cornel” a anunţat că îşi extinde reţeaua de magazine proprii prin inaugurarea a zece noi locaţii în Moldova şi Muntenia, în acest an. Brandul, cu o tradiție de peste 20 de ani, s-a situat […]
  • Un nou concept de magazin, lansat în RomâniaUn nou concept de magazin, lansat în România Sâmbătă, Profi deschide 11 magazine sub brandul LOCO, moment care marchează intrarea pe piaţă a noului concept al retailerului, destinat zonelor rurale. Cele 11 magazine se află la Panticeu (Cluj), Aghiresu […]
  • Flanco a inaugurat două noi magazineFlanco a inaugurat două noi magazine Flanco Retail a deschis două noi magazine în București, Flanco București Valea Oltului și Flanco București Drumul Taberei, în urma unei investiții de 340.000 de euro, compania încheind astfel anul cu 11 noi […]
  • Câţi români vor cumpăra produse de Black Friday?Câţi români vor cumpăra produse de Black Friday? De Black Friday, românii vor cumpăra, în medie, două-trei produse, cele mai multe din categoria televizoarelor, electrocasnicelor mici și telefoanelor mobile, arată un studiu de piață al Millward Brown […]