Schimbare în managementul Bitdefender

29.03.2016

Compania Bitdefender anunță promovarea Mihaelei Păun în poziția de Vice President Consumer Sales and Marketing și a lui Ciprian Istrate în cea de Vice President Consumer Solutions, ca parte a strategiei de accelerare a dezvoltării companiei, prin management și echipe dedicate fiecărui segment de business – consumer și enterprise.

Schimbarea vine pe fondul creșterilor anuale cu mult peste media pieței, înregistrate de Bitdefender pe segmentul soluțiilor de securitate pentru piața rezidențială.

„Business-ul nostru de consumer a înregistrat o creștere anuală (CAGR) de peste 30% la nivel global în ultimii trei ani, într-o piață în care marii jucători înregistrează scăderi sau stagnează. Obiectivul nostru este să accelerăm acest avans, iar un rol important în îndeplinirea lui îl are Bitdefender BOX, un produs unic destinat protejării tuturor dispozitivelor conectate la Internet (IoT) ale unei familii, despre care credem cu tărie că reprezintă viitorul industriei de securitate cibernetică”, a declarat Bogdan Irina, COO, Bitdefender.

Punând accent pe inovație și pe îmbinarea celor mai avansate tehnici de comunicare digitală, echipa Mihaelei Păun se va concentra pe extinderea business-ului de consumer al Bitdefender pe noi piețe, precum Olanda, Japonia sau Canada. De asemenea, ea va coordona implementarea strategiei globale pentru Bitdefender BOX, produs ce creează și definește o nouă categorie în piață, aceea a soluțiilor integrate de securitate cibernetică pentru locuințe. Din noua poziție, Mihaela Păun va conduce o echipă de peste 50 de persoane.

Ciprian Istrate, care a ocupat anterior funcția de Global Marketing Director, lucrează în Bitdefender din anul 2002 și a coordonat în 2011 rebrandingul companiei, cu o contribuție importantă în poziționarea tehnologiilor Bitdefender în industria globală de securitate cibernetică.  Acesta va conduce o echipă de peste 100 de persoane și va contura viziunea și strategia pentru următorii ani a dezvoltării portofoliului de produse consumer. Sub coordonarea sa intră echipele de Product Management, Product Marketing Management, Customer Care, Marketing Inteligence, User Experience și Marketing Agency.

 

 

Citiți și despre: