Școala de Vară de E-Commerce GPeC va avea loc în perioada 24-29 august

20.07.2016

În perioada 24-29 august, la Moeciu de Sus, judeţul Brașov, va avea loc Școala de Vară de E-Commerce GPeC – singura serie de cursuri intensive de comerț electronic din România. Persoanele interesate de comerțul online – magazine, furnizori de servicii e-commerce sau antreprenori care doresc să pornească o afacere în domeniu – se pot înscrie la Școala de Vară GPeC pe website-ul organizatorilor la www.gpec.ro/scoala-de-vara-de-e-commerce-gpec/.

Cei care se înscriu până pe 1 august beneficiază de preț redus prin oferta early-bird.

A 6-a ediție anuală a Școlii de Vară GPeC va lua startul în după-amiaza zilei de miercuri, 24 august 2016, când toți participanții sunt așteptați la Family Hotel Arnica*** din Moeciu de Sus cu o sesiune de ice-breaking care să îi ajute să se cunoască și să faciliteze netorking-ul pentru întreaga perioadă, dar și colaborări pe termen lung între colegii de curs și traineri.

Totodată, diminețile de joi, vineri, sâmbătă și duminică sunt rezervate celor 12 workshopuri axate pe cele mai importante și de actualitate subiecte pentru oricine activează în e-commerce sau își dorește să pornească o afacere online. În fiecare zi, cursanții vor participa activ la câte trei workshopuri, de 90 de minute fiecare, în care vor fi dezbătute în detaliu topic-uri precum: User Experience, Optimizarea Conversiilor, Personalizarea Conținutului, E-Mail Marketing, Analytics & Data, SEO, AdWords, Marketing Automation, Curierat, Social Media, Strategii de Marketing Online, Tips & Tricks pentru Creșterea Vânzărilor și Retenția Clienților.

Trainerii care vor susține workshopurile Școlii de Vară GPeC 2016 sunt: Andrei Georgescu (White Image), Andrei Radu (GPeC), Horia Neagu (Digital Marketing Consultant), Ionuț Munteanu (WebDigital), Liviu Taloi (ECOMpedia), Lucia Ciucă (Quantum Data Science), Raluca Radu (Answear & GPeC), Răzvan Gavrilaș (cognitiveSEO), Roxana Magopeț (FAN Courier), Valentin Radu (Marketizator), Victor Kapra (Consultant Independent).

„Dacă diminețile Școlii de Vară GPeC sunt rezervate workshopurilor, după amiezile sunt destinate exercițiilor practice și distracției alături de traineri și colegii de curs. Pornind de la informațiile primite în cadrul cursurilor, participanții vor avea de analizat website-uri de e-commerce pentru a identifica elementele pozitive și lacunele acestora. De asemenea, vor trebui să gândească de la zero o campanie de marketing online identificând corect publicul țintă („buyer persona”), gândind mesajul campaniei și alegând canalele de promovare precum și alocarea bugetelor pe fiecare canal în parte”, au anunţat organizatorii şcolii de vară.

În plus, pe lângă exercițiile practice, participanții au ocazia să dialogheze deschis cu trainerii din fiecare zi, să le adreseze întrebări suplimentare și să primească consultanță avizată în discuții 1 la 1 pe website-urile lor.

De asemenea, fiecare zi de Școală de Vară va fi presărată cu activități de team-building, drumeții, foc de tabără în acorduri de chitară, multe povești spumoase și multe zâmbete alături de oamenii frumoși din online-ul românesc. Nu vor lipsi pălinca și vinul fiert, jocurile de biliard, foosball, tenis de masa și air hockey, cina festivă cu bucatele tradiționale românești – toate la aer curat de munte și într-un peisaj de poveste.

Înscrierile la Școala de Vară de E-Commerce GPeC au început, iar pentru participare doritorii pot completa formularul online accesibil pe pagina evenimentului.

 

 

Citiți și despre:

  • Au început înscrierile pentru Școala de Vară de E-Commerce GPeCAu început înscrierile pentru Școala de Vară de E-Commerce GPeC GPeC, cel mai mare eveniment de eCommerce din Europa Centrală și de Est, a anunţat organizarea celei de-a șaptea ediții a proiectului Școala de Vară GPeC. Astfel, în perioada 23-28 august, 12 mentori vor […]
  • Câți români fac cumpărături de pe telefonul lor mobil?Câți români fac cumpărături de pe telefonul lor mobil? În jur de 6 din 10 români au în plan să facă achiziţii online direct de pe telefonul mobil, în următoarele șase luni, potrivit studiului „Online shopping de pe telefonul mobil” solicitat de Blugento, companie […]
  • eMAG se extinde în PoloniaeMAG se extinde în Polonia Retailerul eMAG a început demersurile de extindere pe piața din Polonia. Astfel, în decembrie 2014, compania a depus o solicitare la Consiliul Concurenței și Protecția Consumatorului din Polonia privind […]
  • Vânzările online de brazi cresc vânzările Floria.roVânzările online de brazi cresc vânzările Floria.ro Oficialii Floria.ro estimează că brazii și coronițele de Crăciun vor crește vânzările florăriei online din trimestrul IV la 25% din totalul acestui an. Chiar dacă până la Sărbătorile de Iarnă mai este o lună, […]
  • Magazinele online se pot înscrie în Competiţia GPeCMagazinele online se pot înscrie în Competiţia GPeC O mare parte (68%) dintre utilizatorii magazinelor online abandonează coşul de cumpărături înainte de finalizarea tranzacţiei, conform Baymard Institute, care a realizat un studiu pe 15 dintre cele mai […]