Secom a dechis două noi magazine

23.01.2014

Secom a deschis ieri două noi magazine de prezentare și vânzare, în București și în Ploiești, compania ajunând astfel la patru puncte de retail proprii și continuă planul de dezvoltare demarat în primăvara anului trecut.

Deschiderea a două magazine noi întărește promisiunea companiei Secom de a fi cât mai aproape de cei care sunt preocupați de sănătate și de a oferi produse și servicii de calitate.

“Iată că acum, în prima lună din 2014, la nici un an de la deschiderea primelor magazine Secom, suntem cu un pas mai aproape de a asigura prezența noastră în proximitatea clienților din toate sectoarele din București, dar și a celor din țară. Ne îndreptăm cu rapiditate către îndeplinirea obiectivului de a avea o rețea de magazine de prezentare și vânzare extinsă la nivelul întregii țări și ne propunem să oferim în continuare, prin toate punctele de activitate, aceleași produse și servicii de calitate excepțională, așa cum am făcut și până acum”, a declarat Andrei Costea, Managing Partner Secom.

Magazinele nou deschise păstrează conceptul Secom, ce asociază consultanța naturopată în alegerea produselor potrivite, oferită pe loc, cu oportunitatea participării la evenimente de informare și educare pentru sănătate.

În magazinele Secom sunt disponibile produse importate în România în exclusivitate de către companie de la 9 branduri internaționale: Nature’s Way®, Boericke & Tafel®, Solaray®, KAL®, ChildLife® Essentials, Jarrow Formulas®, China-Japan Feida Union®, Essiac® Int’l Canada și Mushroom Wisdom®.

Compania este specializată în importul, promovarea și comercializarea de produse naturale pentru sănătate.

Citiți și despre:

  • Secom deschide un nou magazin în BucureştiSecom deschide un nou magazin în Bucureşti Secom a inaugurat astăzi un nou magazin de prezentare și vânzare, în București, pe bd. Mihai Bravu. Acesta este cel de-al cincilea punct de retail propriu din țară și cel de-al patrulea din […]
  • Kaufland, Lidl şi Carrefour, supermarketurile preferate de româniKaufland, Lidl şi Carrefour, supermarketurile preferate de români Atunci când aleg un magazin din care să cumpere, românii țin în primul rând cont de prețuri (66%), de calitatea produselor (62%) și de varietatea acestora (58%), arată un studiu realizat de Exact Cercetare și […]
  • DHL va majora tarifele transporturilor LTLDHL va majora tarifele transporturilor LTL Furnizorul de servicii de transport rutier de mărfuri DHL Freight a anunţat că va majora tarifele transporturilor LTL anul viitor pentru a asigura un nivel ridicat de calitate a serviciilor. Conform […]
  • Body Mind Spirit Festival ne invită din nou la IașiBody Mind Spirit Festival ne invită din nou la Iași A XIV-a ediție a Body Mind Spirit Festival, cel mai complex eveniment de dezvoltare personală, se va desfășura la Iași, la Teatrul Luceafărul, în perioada 11 – 13 aprilie. Evenimentul va avea trei […]
  • Honeywell continuă investițiile în RomâniaHoneywell continuă investițiile în România Honeywell Transportation Systems continuă să investească în România, grupul deschizând oficial o nouă fabrică de plăcuţe de frână de la Ploieşti. Honeywell deschisese oficial în urmă cu un an, mai exact în […]