Selgros intră pe segmentul comerţului online

13.01.2014

Retailerul Selgros Cash&Carry România intră în comerţul online, printr-un parteneriat cu operatorii platformei online MegaMarket.ro. În urma acestui parteneriat, peste 11.000 de produse comercializate de către Selgros vor putea fi cumpărate online şi livrate direct cumpărătorilor, în 24 de ore.

 „Prin intermediul partenerului nostru – MegaMarket.ro – le oferim clienţilor posibilitatea de a  beneficia de calitatea, varietatea şi preţurile produselor Selgros, precum şi de cele mai bune servicii de livrare. Sunt disponibile peste 11.000 de produse pentru clienţii care îşi pot face cumpărăturile confortabil şi rapid, primindu-le apoi acasă sau la birou, într-un interval orar ales”, a declarat Pia Krauss, Selgros Cash&Carry România.

Serviciul de livrare online este disponibil în Bucureşti, Otopeni şi Corbeanca, iar din al doilea trimestrul al acestui an, produsele vor putea să fie achiziţionate online şi în Cluj-Napoca, Timişoara şi Braşov. De asemenea, Selgros Cash&Carry România intenţionează ca până la sfârşitul acestui an să acopere toate oraşele mari din ţară.

Remus Popa, reprezentant al MegaMarket.ro, a explicat că parteneriatul cu Selgros a început în urmă cu peste zece ani, asigurând servicii de aprovizionare pentru un număr restrâns de clienţi.

Conform lui, la ora actuală când piaţa comerţului online a ajuns la maturitate şi din ce în ce mai mulţi clienţi preferă să-şi facă cumpărăturile zilnice online; platforma MegaMarket.ro a fost regândită pentru a oferi cea mai bună experienţă de cumpărături.

Plata pentru produsele achiziţionate online se poate face prin intermediul cardului, prin aplicaţia de smartphone, prin intermediul soluţiei securizate MobilPay, sau în numerar, în momentul livrării comenzii.

MegaMarket.ro este administrat de A4K SWED Concept şi comercializează exclusiv produse disponibile în magazinele Selgros.

Citiți și despre: