Sfinţii Mihail şi Gavriil. Vânzările de flori vor avea o creştere importantă

06.11.2015

Pe 8 noiembrie, de Sfânţii Arhangheli Mihail și Gavriil, și în zilele care o precede, vânzările online de flori vor avansat cu aproximativ 70%, comparativ cu aceeaşi perioadă din 2014, conform estimărilor florăriilor Magnolia. Sărbătoarea Sfinților Arhangheli Mihail și Gavriil este una dintre cele mai importante din calendarul creștin-ortodox, precum și cea care marchează debutul sezonului cadourilor de iarnă.

În acelaşi timp, vânzările offline de flori vor fi de șapte-opt ori mai mari decât într-o zi normală.

Bucureştenii vor fi cei care vor cupăra cele mai multe flori, cu aproximativ 30% din comenzile online înregistrate la nivel național. Capitala este urmată de Cluj-Napoca, Constanța, Brașov, Iași, Timișoara, Târgu-Mureș și Baia Mare.

De asemenea, este așteptată o menținere a raportului între bărbații și femeile care cumpără, cei dintâi reprezentând 60% din totalul comenzilor.

În medie, românii investesc circa 200 de lei per comandă, iar în astfel de momente festive, cum se întâmplă și în preajma Crăciunului, suma aceasta se mărește cu câteva zeci de procente.

“Românii iubesc zilele onomastice și noi ne bucurăm că prin portofoliul de produse Magnolia le putem oferi cele mai bune mijloace de a marca astfel de momente importante. Este o ocazie foarte bună de a-și manifesta considerația, dragostea și aprecierea față de cei apropiați, iar florile au reprezentat mereu o alegere inspirată. În ceea ce privește vânzările, cu o săptămână înainte de evenimente de acest fel începe să crească numărul de comenzi online și offline, iar apogeul este atins în seara de dinainte. Totuși, pe cât de important este numărul mare de comenzi, pe atât de prețioasă este încrederea clienților, iar în cazul Magnolia acest lucru se vede cel mai bine în recurența bună a clienților: patru din 10 revin pentru cumpărături viitoare”, a declarat Ioana Molnar, cofondator Florăriile Magnolia.

 

Citiți și despre: