Skin Media a lansat 8 branduri de electrocasnice

10.11.2014

Skin Media intră pe un nou segment de piață, al electrocasnicelor destinate unei alimentații sănătoase, semnând un parteneriat cu Jarden Corporation, numărul 1 mondial în electrocasnice. Compania a lansat opt noi branduri recunoscute la nivel global pentru inovație în tehnicile de gătit, țintindu-se o piață formată din aproape 7,1 milioane de gospodării.

Gama de produse acoperă în întregime nevoile și așteptările unui segment de piață aflat în continuă creștere, format din utilizatori cu educație superioară care se documentează constant asupra celor mai noi tendințe în alimentație și stil de viață sănătos.

„Tendințele pe piața din România în ceea ce privește nutriția și stilul de viață sănătos ne-au determinat să aducem utilizatorilor români o soluție pentru gătitul sănătos acasă. Conceptele inovatoare – gătitul lent la temperaturi reduse (slow cooking), gătitul în vid, stoarcerea prin presare la rece, vidarea alimentelor pentru păstrarea prospețimii – care au avut succes pe piețele internaționale,sunt acumdisponibile și utilizatorilor români.Oferim produse care încorporează tehnici noi de gătitși care vor face diferența în viața utilizatorului român prin beneficii directe: posibilitatea de a găti sănătos acasă, de a obține rezultate cu un plus de gust și cu cel mai mic efort de pregătire.”, a declarat Camil Perian, Directorul General al Skin Media.

Piața din România de electrocasnice mici (SDA) a înregistrat rezultate pozitive în primele 6 luni ale acestui an, crescând cu 12 %, comparativ cu 2013, atingând valoarea de 53 de milioane euro.

Segmentul electrocasnicelor pentru gătit acasă este estimat la mai mult de jumătate din piață . Cele mai importante creșteri, înregistrate în primul semestru (cele mai reprezentative fiind storcătoarele și roboții de bucătărie), confirmă apetitul românilor pentru un stil de viață sănătos, cu minimum de efort în ceea ce privește procesul de pregătire.

Cele 8 branduri lansate de Skin Media sub conceptul „Gătește sănătos. Acasă” includ game de produse inovatoare, adaptate oricărui moment al zilei. Este vorba de soluții complete pentru micul dejun, storcătoare multifuncționale și prin presare la rece, aparate de gătit electrice slow cooking și în vid, aparate pentru vidat alimentele sau de pregătit paste în casă, precum și gama TO GO (blendere personale și coffee makere) adresată persoanelor active.

Printre branduri se numară Crock Pot, Food Saver, Oster și Breville, branduri care aparțin companiei Jarden Corporation. Gama nou lansată include și brandul SousVide Supreme, brandul Marcato, storcătorul Kuvings și Vita Juicer.

Citiți și despre: