Solina Group a finalizat preluarea Supremia

23.06.2017

Solina Group a finalizat procesul de achiziție a Supremia Grup, companie care are sediul general în Alba Iulia (România) și filiale în Danemarca (Tamaco) și în Republica Moldova. Supremia Grup este cel mai mare producător de condimente și ingrediente pentru industria alimentară din România, cu peste 2300 de clienți, care totalizează vânzări de 52,1 milioane de euro și peste 300 de angajați.

„Am fost impresionați de nivelul profesional al noilor colegi – echipele noastre de integrare Solina și Supremia lucrează deja împreună, iar organizațiile noastre vor fi în curând conectate complet – am început deja programul de integrare post-fuziune. Odată cu această achiziție, ne îmbunătățim în mod constant abilitățile de consolidare a grupului: relaționăm cu poziții strategice, oameni buni și creăm valoare pentru clienții noștri cu o abordare pe termen lung. Avem sentimentul că putem merge mult mai departe în această strategie și, de asemenea, mai departe de bazele noastre vest-europene”, a spus Laurent Weber, CEO al Grupului Solina.

De asemenea, Ciprian Grădinariu, Romania Country Manager, a declarat că Supremia Grup s-a dovedit a fi un jucător de succes în Europa de Est și în afara ei, un jucător creat de o echipă profesionistă și angajată ferm în viziunea companiei de a deveni unul dintre furnizorii de ingrediente alimentare cunoscuți în Europa.

„Oferind clienților din Europa de Est acces la o comunitate bine integrată de cercetare și dezvoltare, centre de asistență tehnică și de producție – în cadrul EMEA cu 15 fabrici și 20 de centre de dezvoltare conectate, oferim o propunere unică de servicii globale pentru industria alimentară și pentru jucătorii din industrie. Cunoștințele noastre inovative și moderne, combinate cu expertiza echipei Supremia, ne vor permite să ne consolidăm poziția în regiune și să devenim unul dintre principalii jucători din Europa Centrală și de Est. Managementul local Supremia este perfect pentru implementarea strategiei Grupului: să obțină mai mulți clienți și să le satisfacă acestora nevoile prin soluții de ingrediente inovatoare”, a spus Philippe Merlin Regional Manager din Europa de Est.

 

 

Citiți și despre: