SPOR, prima vopsea lavabilă românească aniversează 15 ani

16.07.2014

Prima vopsea lavabilă românească, SPOR, machează 15 ani de existenţă printr-o campanie de anvergură pentru consumatorii finali. În anul 1999, Policolor, producătorul român cu cea mai mare tradiție în industria de profil de la noi, a intrat pe piața vopselelor lavabile cu un produs al cărui nume și slogan au cucerit românii și au intrat rapid în vocabularul urban:”Vopsești ușor, vopsești cu SPOR”.

„3,2 milioane de camere vopsite cu lavabilă, 4,5 milioane de uși vopsite cu email, jumătate de milion de seturi de mobilier de grădină lăcuit, sunt doar câteva cifre din bilanțul unui brand care a scris istorie pe piața vopselelor din România: SPOR”, au afirmat reprezentanţii companiei, într-un comunicat de presă.

Astfel, de 15 ani, SPOR intră constant în casele românilor pentru că inspiră încredere și oferă cel mai bun raport calitate-preț.

”SPOR a fost încă de la lansare un produs de top, de aceea putem spune că planurile pe termen mediu și lung ale Policolor Arhitectural sunt legate în mod natural de strategia pentru SPOR. Ne propunem să devenim furnizorul preferat al românilor în materie de vopsele decorative”, a declarat Florin Stoleriu,  Director Business Unit Policolor Arhitectural.

În cei 15 ani de la lansare, brandul SPOR s-a dezvoltat, s-a adaptat rapid cerințelor pieței sau a fost un pionier al inovației, venind în întâmpinarea nevoilor consumatorilor.

”Încredere, utilizare facilă și cea mai bună lavabilitate din categorie sunt atributele cu care românii au asociat brandul, atribute care continuă să fie la fel de puternice și astăzi”, a spus Alexandra Rusu,  Director Marketing Policolor Arhitectural.

În anul 2000 a fost creat SPOR email, produs cu care s-au vopsit până acum peste 4,5 milioane de uși.

În acest an, la aniversarea a 15 ani de ”viață”, SPOR continuă seria inovațiilor și surprizelor pentru consumatori.

”Aniversarea celor 15 ani a venit cu un ambalaj nou care inspiră vitalitate și energie și cu o promoție pe măsură. În această perioadă, consumatorul final va găsi la raft în ambalajul aniversar de SPOR 15 litri, cu 15% mai multă vopsea, cadou. Surpriza aniversară include și un nou produs, SPORAqua, un email pe bază de apă, care va fi, spunem noi, de mare folos consumatorilor”, a explicat Alexandra Rusu, Director Marketing Policolor Arhitectural.

Citiți și despre:

  • Saint-Gobain sărbătoreşte 350 de ani de la înfiinţareSaint-Gobain sărbătoreşte 350 de ani de la înfiinţare Anul acesta, grupul Saint-Gobain sărbătoreşte cea de-a 350-a aniversare, eveniment deosebit pe care compania îl marchează promovându-şi istoria şi privind spre viitor. Seria de evenimente aniversare a început […]
  • Telekom, un an de prezenţă pe piaţa din RomâniaTelekom, un an de prezenţă pe piaţa din România Telekom România sărbătoreşte un an pe piața locală prin lansarea celei mai avantajoase oferte destinate înreegii familii. Astfel, după primul an de prezență pe piața românească a brandului, ofertele […]
  • Tremend Software Consulting – 10 ani de servicii ITTremend Software Consulting – 10 ani de servicii IT Înființată în luna noiembrie a anului 2005, compania Tremend Software Consulting a împlinit anul acesta 10 ani de activitate. Cu peste 300 de proiecte implementate pentru clienți din America de Nord, Europa […]
  • Star Storage sărbătoreşte 15 ani de la înființareStar Storage sărbătoreşte 15 ani de la înființare Furnizorul de soluții de stocare, arhivare și management de informații, Star Storage, sărbătoreşte 15 ani de la înființarea companiei. Aniversarea vine cu noi proiecte de lărgire a portofoliului de clienți și […]
  • Afacerile Policolor, în creştere cu 5% în primul semestruAfacerile Policolor, în creştere cu 5% în primul semestru Policolor a raportat o creștere susținută la finalul primelor șase luni din acest an, principalul segment de creștere rămânând cel al renovărilor. Producătorul de lacuri și vopsele a înregistrat o creştere de […]